CCB Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er det noen som vet hva slags motor den første bmw'en hadde? Og kanskje om du vet et sted hvor det er bilder av den?? Jeg digger bmw, men jeg har aldri sett den første modellen. :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Er det noen som vet hva slags motor den første bmw'en hadde? Liten Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Vet du om en side som det er info om den a? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Om jeg ikke tar feil heter det "Den Eldste BMW'en" og ikke den gamleste! bare sånn .... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Om jeg ikke tar feil heter det "Den Eldste BMW'en" og ikke den gamleste! bare sånn .... ååååååå.....samma det vel...alle er ikke perfekte vettu Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Om jeg ikke tar feil heter det "Den Eldste BMW'en" og ikke den gamleste! bare sånn .... ååååååå.....samma det vel...alle er ikke perfekte vettu ich weiss. :wink: Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hva betyr ich weiss? Er ikke no god i tysk... Lenke til kommentar
letmein Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Wenn Sie nicht Deutsches sprechen können, sollten Sie es erlernen! Obwohl ich nicht Deutsches sprechen kann, benutzte ich gerade babelfish :wink: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg skjønner enda ikke hva "gamleste" betyr.. han noen forklare Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 j m appelle BjaA, je ne aime pas scheizer... Ble det riktig? Lenke til kommentar
CCB Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Wenn Sie nicht Deutsches sprechen können, sollten Sie es erlernen! Obwohl ich nicht Deutsches sprechen kann, benutzte ich gerade babelfish :wink: Det du skrev der betyr vel ikke : If you cannot speak German, you should learn it! Although I cannot speak German, I used straight babelfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå