Gå til innhold

Erfaringer Med Play.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare positive erfaringer med play.com her også. Hadde grensen for tollfri import blitt hevet til 1000 kr som det var planer om (http://www.hardware.no/artikler/ikke_redd_for_okt_tollgrense/6859) så hadde jeg kjøpt veldig mye mer fra play.com :)

 

Vet ikke om du snakker om varer som koster mer enn 1000 kr, men om du tenker på å kjøpe mer (større kvanta) så er dette null problem, bare bestill flere pakker. Gratis frakt gjør at dette går ganske greit ;)

 

Jeg som egentlig var imot masse spørsmål angående play så har jeg ett spørsmål; er det mulig at tollvesenet stopper/tar din vare uten å si ifra? Bestilte MP3 spiller på 3.part i England, som skulle sende videre til meg i Norge (i ny emballasje, om han ikke missforsto meg). Denne har ikke komt frem, selv om det er rundt 3-4 uker siden han sendte den fra England. Det at han har tatt den selv ser jeg som mindre sannsynlig.

Lenke til kommentar

Har bestilt ganske mye fra play.com i det siste og med unntak av Brothers in arms som tok 6 dager så tar det i snitt 11-12 dager for meg ihvertfall. Har dog en mistanke om at dette også kan skyldes forhold i Norgen. (og i dag kom midnight club)

 

Men det skal sies at aldri har noe av det jeg har bestilt blitt borte etc så fortsatt en stor tommel opp for play.com

Lenke til kommentar

Har litt +/- erfaringer med Play.com. Positive er jo at det er kanon billigt iforhold til Norge og at leveringstiden er relativt kjapp. Men 2 ganger denne måneden har jeg fått feile pakker. Bestilte f.eks Racerdiver Grid til x360, men fikk PS3 versjonen istedet. Så fikk jeg Dynasty Warrior 6 til PS3 istedet for FIFA 08. Noen idèer på hva jeg må gjøre? Skal jeg bruke samme pakke jeg fikk spillet i til å sende tilbake?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
De sender alle pakkene separat, så bare til å bestille filmer og CD-er i vei..

noen andre som kan bekrefte dette ?? :innocent:

 

 

Ja, jeg kan det.

bestilte spill fra play.com for ca 200kr hver, de play.com sendte de som to separate pakker, så jeg slapp toll og avgifter der gitt :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...