husgutt Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 jeg venter på et spill de sendte 25 juni.. SPillet jeg bestilte dagen etterpå har kommet for mange dager siden.. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fikk et par cd'er i dag, en 11 dager etter sending og en 8 dager etter. Er nok ganske sikker på det er posten her til lands som er trege. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Brukte Play mye før, men har nå gått over til Amazon UK eller Amerikanske sider. Grunn? Jo, Amazon bruker solide pappakker, ikke boblekonvolutter som Play ofte bruker. Dette medfører av og til større eller mindre skader, spesielt på bokser. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det blir vel litt drøyt å "skylde" på Play når Posten ikke klarer å levere eller Tollvesnet forlanger moms for en vare på over 200 spenn? Etter mange års shopping på play.com har jeg aldri hatt noe problemer med dem. Dog har jeg som mange andre her opplevd problemer med Posten, men da har Play ryddet opp. Lenke til kommentar
danielh Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Virker som play.com sliter litt med levering for tiden. Har bestilt 4 filmer derfra siste uken, og i dag kom leveringsbekreftelse på den første jeg bestilte (Ratatouille/Pixar Shorts Blu-Ray, bestilt 11.07.08). Resten, som ble bestilt i dagene etterpå er ennå ikke sendt. Synd, har alltid syntes det var greit å bestille derfra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 jeg venter på et spill de sendte 25 juni.. SPillet jeg bestilte dagen etterpå har kommet for mange dager siden..Jeg venter fortsatt på et spill sendt 11. juli, er godt mulig at det er posten som har driti på draget her. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg venter på et spill som ble bestilt den 25. juli. Orderen står fremdeles med status "order placed", andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
someOen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har bestilt et spill fra. play.com. På Order history står statusen som declined, hva vil det si? Første gang jeg bestiller noe derfra. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har bestilt et spill fra. play.com. På Order history står statusen som declined, hva vil det si? Første gang jeg bestiller noe derfra. Betaling ikke godkjent vil jeg tro. Lenke til kommentar
Shepards Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nå har spillet mitt som jeg bestilte den 3. august stått som "Packing" i 2 dager, bruker de så lang tid på å pakke et spill? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Bare poste min brukererfaring: Bestilte 2 bøker 4. august De stod som postet 5. august Fikk den ene i posten lørdag 9. august. Håper den andre ligger i posten idag, ellers er jeg litt usikker på hva som har skjedd. Uansett er leveringen relativt rask. EDIT:Den andre boken kom dagen jeg skrev denne posten Endret 13. august 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) De sender alle pakkene separat, så bare til å bestille filmer og CD-er i vei.. noen andre som kan bekrefte dette ?? Endret 30. desember 2008 av NarilS Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Sjekket "Order History" på Play.com nå. Første bestilling jeg gjorde hos de var DVD filmen "Pi" til £10 i November 2001. Aldri hatt noe problem med de, men i senere tid har jeg gått over til Ebay mye gunnet *GIFT* og "$19.95" value! Men bestilte senest på Fredag ett Xbox 360 spill hos Play.com, nå er det sendt! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 riktig som folk skriver. 25 % mva og tollgebyr. Play.com merker ikke varene de selger med gift. Da må du gjøre som meg å handle på ebay. Mail først til selger og spør om han merker med "gift" og gave 25 $. Funket for meg det på vare for 12.000,- Hvis varen blir borte får du bare dekket 25$ også. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Noen mulighet for og avbestille noe hos play.com dem har trekt pengene for? ordren ble satt som sendt, men nå er den tilbake i `outstanding orders`. og er tvilsomt at dem får inn igjenn. har vell mista de pengene da Lenke til kommentar
Taraldb Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) De svarer på [email protected]. trodde vel du kunne sende her da Endret 31. desember 2008 av NarilS Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kjøpte en bok til 10 pund, og merkelig nok var den merket med gift da jeg fikk pakken i posten. litt rart. Hadde aldri anmodet om at de skulle merke den som gift. Men jeg har bare gode ting å si om play.com. Fikk Prince of persia og pure i posten i dag, og mirrors edge kommer om et par dager. Da har jeg totalt betalt 420 kroner for 3, nye og gode spill. Lang nese til Elkjøp. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Play får bare skryt hos meg ihvertfall. Latterlig lave priser og bra leveringstid, ihvertfall siden den er gratis. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) sendet dem en mail angående en cd som dem hadde trekt penger for, men som dem ikkje hadde på lager alikevell. dem beklaget og overførte pengene tilbake til meg. snakk om bra service! Handler alt hos dem nå. Endret 20. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå