Gå til innhold

Ny på Xbox360, hjelp med profiler!

aspic

Anbefalte innlegg

Hei! Eg har nettopp fått meg Xbox og er heilt ny på alt dette med Xbox LIVE osv.

Først lagde eg berre ein profil slik at eg kunne byrje å spele (assasains, Halo3), eg hadde då ikkje internett tilgjengeleg. I går kveld fekk eg internett på boksen og ville connecte til Xbox Live. Eg gjekk gjennom masse account styr, lagde gamertag, bandt gamertagen opp mot messenger live konto og alt var bare gull. Så når eg skulle spele litt Halo igjen, var alle savegames osv vekke. Eg merka då at eg var på denne nye profilen min (gamertaggen), men eg er lite lysten på å byrje alle savegames på nytt, dei ligg jo lagra på xboxen, berre på ein annan profil. Går det ikkje an å overføre dei savegamene til min nye profil? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja.. Det er at eg nett har fått consolen. Første gongen spelte eg på ein annen profil, stress å ta tutorials og alt. Andre gongen hadde eg lagd meg ny profil, spelt gjennom samme tutorial og enno lenger, og igår mekka eg live, og må slite meg gjennom greiene IGJEN :( LIksom, spelt byrjinga snart 3 gonger på både assasains og halo =/

Du seier det går an å flytte savegames???

Lenke til kommentar

Det gikk an før hvertfall, men tror de fjernet muligheten for det pga juks med achievements (folk som lastet ned fra nettet. Tror nok sjangsen for at du vil kunne få overført achievements (pr. dags dato) er svært liten.. Men ikke bry deg så mye om achievementene, det er ikke så mange som tar slikt alvorlig uansett. ;) Play for fun!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...