Gå til innhold

Vil en xbox VGA kabel spille under 1680 x 1050 i oppløsning?

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men da blir spillene strukket, though, siden de mister widescreen når du setter Xboxen til 1280*1024. (4/3 mot 16/9(16/10) som er det riktige)

I tillegg til oppløsning kan du velge Widescreen i menyen på Xboxen. Resultatet kan muligens variere fra skjerm til skjerm. Bildet får egentlig svarte striper oppe og nede, men skjermen blåser opp bildet slik at stripene havner utenfor skjermen og voila, riktig format og OK bilde :)

its a 5:4 res but its a widescreen image thats shrunk down horizontally, so when your widescreen monitor stretches it back out to fit the screen it looks like a widescreen resolution. 1280x1024 is the best on 1680x1050 resolution displays
Endret av Pellick
Lenke til kommentar
Gir komponent-kabel best bilde på en HD-tv når jeg ikke har 360 med HDMI?

Det er forskjellig fra TV til TV faktisk. På min Sony Bravia 46W2000 ble bilde mye bedre på komponent enn VGA. Med komponent ble bilde klarere, samme som med HDMI, mens med VGA ble fargene blasse og spesielt når jeg navigerte rundt på dashboardet var det dårlige farger med VGA. En annen viktig ting; riktig innstillinger er alfa omega!

Lenke til kommentar
Gir komponent-kabel best bilde på en HD-tv når jeg ikke har 360 med HDMI?

Det er forskjellig fra TV til TV faktisk. På min Sony Bravia 46W2000 ble bilde mye bedre på komponent enn VGA. Med komponent ble bilde klarere, samme som med HDMI, mens med VGA ble fargene blasse og spesielt når jeg navigerte rundt på dashboardet var det dårlige farger med VGA. En annen viktig ting; riktig innstillinger er alfa omega!

Innstillinger på tv-en eller xboxen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...