danilovic Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Jeg har en mappe som er på 931 mb. Skal ha zippa den så den går inn på en cd. Hvilket "Pakkenivå" kan jeg velge da? Mulighet til å bruke på Zip, Rar og Ace... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Skjønner ikke helt hva du mener med "pakkenivå", men regner med at du lurer på hvilken type komprimering du skal velge. Fast, Normal, Slow? Spørs jo veldig hva du har i mappen fra før, om du får det på en cd mener jeg. MP3 er så godt som ferdig komprimert og dermed får du nok ikke plass på en cd. Men dette avhenger selvfølgelig hva som er i den store mappen din. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Det var nok det jeg mente ja, og det er ikke Mp3. (Er det lov her da?) Det er bare backup av alle installasjonsfilene jeg har. Så jeg slipper å laste ned alt på nytt etter formatering. Men installasjonsfiler er jo også rimelig godt pakka? Burde jeg satse på slow for å ha et håp da? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 fare for du må bruke 2 cd-er da, Nedlastede programmer er som regel komprimert NOK! _________________ F:T:I Fuck The INO [ Denne Melding var redigert av: D_KILLAH på 2002-01-08 20:51 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2002 Vel.. Jeg starta med å rar'e rett før du svarte... Prøvde meg på "good". Tar èn time da Men takk for hjelpa :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-08 20:28, sosohal skrev:Det var nok det jeg mente ja, og det er ikke Mp3. (Er det lov her da?) Ifølge norsk lov er det lov å laste ned mp3-filer som ligger tilgjengelig på nett. Det sa en data-kar på "God Morgen Norge" på TV2 her en morgen. Stemmer det? Da gjelder vel det med filmer og alt annet også? Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det er vel de som ripper og legger ut på nett som gjør noe ulovlig? Lenke til kommentar
ebe Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Det tror jeg også. Hvorfor er det da så mye "hysjhysj" om mp3 og divx her på forumet da?? Hvis norsk lov sier at det ikke er ulovlig å laste ned filer som ligger tilgjenelig på nettet. jaja, ikke veit jeg.. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 vist du oppgir en adresse på en side betraktes dette som en llink, noe som ikke er lov Lenke til kommentar
Format_C Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Kjære vene MP3 er jo bare et filformat, hvordan kan det være ulovlig?? Du kan vel bare laste ned så mye MP3 du greier uten at det gjør noe. Det er masse lovlig MP3 der ute. Men det finnes (har jeg hørt)også endel ulovlig MP3 men det går på hva men har lov til å kopiere, ikke filformatet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Så å si har mp3 blitt en betegnelse på ulovlig musikk - selv om det verken trenger å være ulovlig eller musikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå