Zemeckis Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har hatt sansen for alien og predator siden jeg får så filmene, men jeg har lyst til å vite litt mer ang. filmen og typis "hvorfor". Alien filmen: Som de fleste vet fra filmen så styrte det et alien skip med masse egg ned på en planet. Hvor var den egentlig på vei og hvem er denne piloten inni skipet og hvor kommer de i fra? Predator: Hva er historen til disse predatorene? Hvor komme de i fra egentlig? Man får vel se litt fra predatorenes verden i AVP2. Har ikke sett filmen enda så jeg vet ikke noe om dette. Er det andre fans der ute som vet litt så skiv gjerne. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det står en god del om figurene på wikipedia også Selv lurer jeg en god del på disse selv. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå bør ingen ta dette for 100% korrekt, men jeg mener å ha lest et sted at alien-monstrene (xenomorphene) ble skapt for å fungere som soldater eller slaver for rasen som piloten i det styrtede romskipet tilhørte. Står vel litt mer her: http://en.wikipedia.org/wiki/Space_Jockey_...and_other_races Her står det litt mer om Predator-monsteret og verdenen deres: http://en.wikipedia.org/wiki/Yautja#Homeworld Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Fakta er at ingen vet noe om Alieneneneneneene (?)... Og det er det som gjør de så fantasktisk. Hadde jo ikke vært "Alien" om vi viste om de....er hele grunnen til navnet. Det er bare theory, og spekulasjoner som er ute og går om de. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Spennende lesing dette her. Er jo egentlig bra på en måte at ingen vet noe om alien og dens rase, får spekulere diverse teorier om ting. Har jo et håp om at det skal komme en ny alien eller predator istede for alien vs predator filmer. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (...) the Jockey's ship was a "bomber" and that they used them as biogenic weapons to fight an ancient war. There is some evidence to support this, such as the Xenomorph's biomechanical nature. Alien eggs would be used as "bombs" on an enemy planet and then the Xenomorphs would proceed to kill the entire population as they spawned. Regardless, the Pilot was itself infected with a Xenomorph and killed, though it managed to send out a warning to any passing ships to stay away from the moon. Dette er helt klart den mest fengslende og oppfinnsome teorien der ute, og underholdningsfaktoren hvis film, er av gigantisk dimensjoner. Hvor forlokkende hadde det ikke vært hvis Ridley Scott hadde skapt en film hvor nettopp denne delen av historien ble servert (han har forøvrig meldt interessere om å skape en ny Alien film hvor vi får innblikk i xenomorphene sin verden). En film som innleder historien bak filmen Alien. Jeg får gåsehud bare ved tanken. Potensialet er så stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå