Daufisk Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hallo Er det noen som vet om noen sider på nettet der man kan lage gratis hjemmesider som støtter PHP? Jeg trenger ett raskt svar. På forhånd takk Endret 2. februar 2008 av Daufisk Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 freehostia.net der er det php5 og mysql ftp osv.. Jeg bruker det og er fårnøyd men kan være litt tregt noen ganger Lenke til kommentar
avalandon Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 freehostia.net der er det php5 og mysql ftp osv.. Jeg bruker det og er fårnøyd men kan være litt tregt noen ganger Jøss, det var ikke verst, bortsett fra at det skulle være freehostia.com ikke .net. Gikk lett å registrere seg og få seg en konto der. PHP5, database og 250mb lagring - uten annonser! Det høres for godt ut til å være sant, må vel være en hake et sted? Eller finnes det virkelig en gratis lunsj? Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ikke umulig at du får litt mer spam på den epost adressen du registrerte med. Lenke til kommentar
avalandon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ikke umulig at du får litt mer spam på den epost adressen du registrerte med. Ja, foreksempel. En kjent hake. Fint da med tjenester som mailinator.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå