MST Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Mange sier de har Tuok demoen men jeg finner den ikke. Noe som irriterer meg:p Jeg har vært innom EU,US og JPN store men finner den ikke! Hjelp meg er du snill:) Lenke til kommentar
Tveity Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 http://www.gamershell.com/search/?q=turok spilte turok da jeg var 8 år....... og nå vet jeg ikke vilken versjon som har komt ut, men prøv noen av dem. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 http://www.gamershell.com/search/?q=turok spilte turok da jeg var 8 år....... og nå vet jeg ikke vilken versjon som har komt ut, men prøv noen av dem. Siden denne tråden er postet i "Sony" delen av forumet regner jeg med at trådstarter sikter til PS3 demoen av spillet. Med andre ord den versjonen som lastes ned på PSN. Trådstarter: Lastet ned min på US-Store, så du finner den nok i demo kategorien der. Selv om jeg egentlig vil fraråde deg å laste det ned. Makan til drittspill! Slettet min demo ganske kjapt... Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Får vel se grundig igjennom US store da.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Virker som de har fjernet demoen.. Finner den ikke! Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 best sånn.. var dårlig Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Ok, da tror jeg jeg kommer til og kjøpe Uncharted,GH3 eller warhawk.. Lenke til kommentar
artaz Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan kommer man seg på usstore isteden for eu? Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Lager en ny fil med US info. Lenke til kommentar
pjotrogsteik Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hvordan kommer man seg på usstore isteden for eu? Man må gå helt til venstre lage en ny profil , så gå på kontoadministrasjon som er helt til høyre , så lage en konto der du er en fra USA , f.eksempel Mr.Smith New York , New York City , så en adresse, og postnummer,men det er et emne her som forklarer dette. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;hl=us+store Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmmm, det var rart jeg lasta det ned for noen dager siden Kan jo ha fjerna det siden det da Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ville ikke forundre meg om de har fjernet den, den var forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jepp:) De fjerna den sikkert fordi de tidligere Turok spillene har vært gode. Så de kommer nok til og selge uansett. Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg fant den på US store nå jeg driver å laster den ned Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Den ligger først på side 2 under "newest demos" hos meg..Etter Conflict, DMC4 og The Club... Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Har funnet den. Fant ut at jeg hadde UK og ikke US kontoXD Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Syntes også det var dårlig, men liker ikke 30fps spill generelt. Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fant den jeg å men blei ganske skuffa over demoen, kommer nok ikke til å kjøpe det. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Turok demoen er utrolig skuffendes så den er ikke verdt å laste ned. Det var et spill jeg kunne tenkt meg, men etter å ha spilt den demoen så er det ikke engang en liten sjans for at jeg kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå