Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Beerfest eier! Vet:) Gleder meg til Potfest kommer. Hadde ikke den nylig premiære? Super High Me Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Beerfest eier! Vet:) Gleder meg til Potfest kommer. Hadde ikke den nylig premiære? Super High Me Er nok ikke samme film vi snakker om. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Kunne ikke finne en film med det navnet, så jeg tok det nærmeste jeg fant. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Superbad. Tar alle tenåringsgutter på kornet. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Not Another Teen Movie. Endret 25. mars 2008 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 "Eurotrip" og "Boattrip" på nevnes. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Accepted muligens? Handler om en fyr som ikke kommer inn på College etter High School, og lager et "fake" college ilag med noen venner for å lure foreldrene. Etter hvert får flere av de som ikke kom inn på college vite om dette, og blir med. (De tror det er ekte). Lenke til kommentar
Yitih Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tenacious D: The pick of destiny. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tenacious D: The pick of destiny. Støttes, filmen eier, men den er nok best om man er into metal musikk og gitarspillling Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Potfest kommer ikke. Var bare en vits. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Who´s your daddy Nuke´em High 1 og 2 Van Wilder Anbefaler ingen av dem, men du vil sikkert like de Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vil anbefale Napoleon Dynamite! Kanskje ikke helt i samme gata, men det er fantastisk bra hjernedød humor. Må som flere andre også nevne Superbad. Fabelaktig morsom på en genial måte! Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Napoleon Dynamite er faktiksk veldig bra! Vil ikke kalle det hjernedød humor i det hele tatt. Mener og huske det er de samme bakmennene som laget Office Space i sin tid. Mike Judge og co. Mulig jeg tar feil her... Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Not Another Teen Movie. Anbefales! Syk, men morsom, film Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Se Animal House (Deltagjengen) med John Belushi. Den originale American Pie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå