Jennifer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Som kjent skal tv3 nå sende showet "the singing bee" der poenget med showet er at du må huske teksten osv.. les mer her. Men nå så jeg plutselig at tv2 søker etter folk som kan være med på showet "don't forget the lyrics" som du kan lese om her. Poenget med denne serien er nøyaktig det samme nemlig "syng med den stemmen du har.. men ikke glem teksten".. WTF?? dette er jo nøyaktig en rippoff (eller omvendt) av The singing bee!! Har noen noe info om hvorfor tv2 vil sende dette showet som er så likt the singing bee?? Og hva er forskjellen? og hva er grunnen til at de vil bruke så mye penger og krefter på å sende en kopi av et show som skal gå på tv3??? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 kanksje tv2 ser et potensiale med et show av den karrakteren, skal ikke se bortifra at det blir veldig populært og at tv2 kommer til og ta alle seerne. De er en mye større kanal og har nok litt mer ressurser og legge inni dette. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Det slo meg også at konseptene er veldig like, kommer nok til å gi begge en sjangs, liker idèene så får vi se hvem av de/om noen av de slår ann. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Må nesten si at jeg ikke likte "The Singing Bee" så godt som jeg trodde jeg skulle gjort. Usikker på om jeg kommer til å følge med på det neste søndag. Men men, det får tiden vise. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg likte faktisk Singing Bee godt, bra konsept og en overenergisk programleder trekker opp, har TV3 for en gangs skyld truffet blink? Premieren får 7/10 fra meg. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Grei underholdning, hvis man ikke har noe bedre å gjøre, og det har man som regel ikke en søndagskveld. Synes singing bee var bra, mye takket være en bra programleder- som andre nevner her! Men, vil ikke se bort i fra at tv2 kommer til å kapre flere seere, litt sleipt av dem å ha et lignende konsept. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 bra? synes han var latterlig hyper, og alt skulle være så flott og bra. *pjuk* Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 ja, synes programlederen var bra. Hyper, jo, men det er det som er som funker med slike konsepter. Tenk hvor kjedelig det hadde vært med en uengasjert, "stille" programleder. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Har vært tilstede under innspilling av et par Singing Bee-episoder, og var sånn "helt greit". Skal bli artig å se hvordan det blir på skjermen kontra live ved innspilling. En av de negative tingene er at flere av låtene går igjen fra episode til episode. På den ene episoden jeg var på, var musikken totalt knall bra. Mange gode kjente låter.. Men det selger jo selvsagt bra også Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 WTF?? dette er jo nøyaktig en rippoff (eller omvendt) av The singing bee!! Har noen noe info om hvorfor tv2 vil sende dette showet som er så likt the singing bee?? Og hva er forskjellen? og hva er grunnen til at de vil bruke så mye penger og krefter på å sende en kopi av et show som skal gå på tv3??? Det er irriterende ja, mest fordi TV2 kan sende AKKURAT det samme programmet og få mange flere seere. Synes litt synd på TV3/TVNorge noen ganger, de kan ha bra ideer, men få som ser på uansett. Lenke til kommentar
Cine Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Nå er det jo selvfølgelig slik at hverken Singing Bee eller Don't Forget The Lyrics er originale ideer fra TV2 og TV3 sin side - begge er konsepter kjøpt opp fra USA. Singing Bee gikk på NBC i høst, og DFTL på FOX i samme periode. Synes at Singing Bee er ekstremt innpåslitende, selv om jeg ønsket å like programmet. :/ Spesielt programmlederen ble grååådig irreterende veldig fort. Håper at Don't Forget The Lyrics blir bedre slik, selv om det ser ut som at det fokuserer mer på å være et quiz-aktig show enn the Singing Bee gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå