konduktans Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Veit ikke om dette er riktig forum... Jeg har en Dell Dimension 4550 som jeg ikke har bruk for lenger, og tenkte at jeg skulle lage en FTP server. Er det noen som kan fortelle meg det grunnleggende? Har ikke en fjerneste anelse på hvordan jeg gjør det. Er ganske datakyndig, men har bare ikke vært borte i serveropplegg før. Vil ha den både lokalt(på trådløst nett) og på nett. Får jeg til det helt gratis? Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå bruker jeg Bulletproof som kosta 19$ i sin tid,men du kan bruke Filezilla som jeg forstår riktig ikke koster noe.Oppsettet er likt sånn ca der du deler innholdet og setter tillatelser for brukerne. Golden FTP er vel også gratis men den likte ikke jeg i sin tid da jeg prøvde den Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Har lest noe om det ja. Men nettopp HVA trenger jeg å gjøre, og hvordan gjør jeg det? Nå er PC-en i bruk her. Jeg vil kunne hente filer fra den på skolen og i tillegg kunne sende filer til og fra den fra pcene på det trådløse nettverket vårt(2 stykk)? Kan noen fortelle meg step by step hva jeg må gjøre for å få til det? Endret 2. februar 2008 av conflict Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nå kjenner jeg stort sett bare Bulletproof og der har jeg guide på hvordan en skal sette det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå