Penrin Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heisann.. Har idag ett GF 7600GS og low profile PC. Det var det beste jeg fant når jeg kjøpte kortet. Hvis jeg da kjøper HD3450 nå, vil jeg da merke ytelsesforskjell? Å kunne kjøre DX10 er ikke ett must, men vil gjerne ha litt mere ytelse enn det jeg har nå. I det hele tatt hvis noen har anbefalinger til lowproile kort, som ikke koster skjorta, så kom med dem. Mvh Penrin Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ytelse i hva? 3450 er ikke akkurat et spill kort og vil uten at jeg vet det neppe yte noe bedre enn 7600GS i spill. Det vil da avlaste prosesor forholdsvis mye om du ser på HD filmer ol. (HDMI) Lenke Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Har HDMI på kortet mitt nå også. Det at det ikke er noe spillkort vet jeg, men om jeg hadde tjent ett par FPS hadde jeg vært fornøyd. Men vurderer egentlig det meste nytt i PCen, det er bare penger det står på, så har jeg lyst på Mac også.. Så tenkte på dette kortet da det ikke koster noenting nesten. Men du mener da eat jeg ikke vil merke noe særlig ytelsesforskjell? Lenke til kommentar
haalo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg tror faktisk du vil tape ytelse i spill ved å skifte til 3450. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) HD2400 Pro eller 8600GS da? Er dårlig på sammenlikning av ATI og nVidia.. Endret 2. februar 2008 av Penrin Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Eg vil tru du kan få litt bedre ytelse, men ikkje det helt store... Det er vertfall på ingen måte verdt oppgraderinga, kjøp heller et 3850 om du skal ha et til gaming, gjerne det billigaste du finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå