drbo Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Jeg har etter oppdatering av utseende lagt merke til at jeg, uansett hvilken tråd jeg poster i, har den samme begrensnigen på tilgjengelig plass for vedlegg på 30 MB. Kan dette virkelig stemme? eller er det en "bug"? Det virker jo ikke smart at uansett hvor mange tråder jeg er inne i så er det en begrensning på 30MB. Er en mer aktiv enn det jeg er, så vil en jo nå 30 MBrelativt raskt ... Endret 2. februar 2008 av drbo Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du har 30MB tilgjengeleg for din konto, det går ikkje på enkelttrådar. Alle har like mykje. Sjå forøvrig denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=856779 Lenke til kommentar
drbo Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Skjønner ... da får jeg bare håpe det bedrer seg snart Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Det går jo an å bruke eksterne host'er og linke da. Lenke til kommentar
drbo Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Det går jo an å bruke eksterne host'er og linke da. Fullt klar over det, men jeg synes resultatet blir svært mye dårliger. Jeg hadde heller sett en begrensing på f.eks. billedstørrelse etc for hvert vedlegg. Evt så bure det vært en egen kvote på arbeidslogger ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg