L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg har installert stumbleupon på FireFox. Det er en addon som finner tilfeldige sider den tror du vil like ut fra dine interresser. Jeg tenkte at vi her kunne tipse hverandre om sider vi har funnet som vi tror andre ville likt. Jeg begynner med denne: http://www.webtender.com/handbook/games/ Det er en liste over 105 drikkeleker (til moderator: om det finnes en lignende tråd eller dere mener denne ikke har livets rett så steng denne) Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Denne tråden kan jeg like om den utvikler seg. "How to do just about everything" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 THE OFFICIAL GOD FAQ Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Stor filmdatabase med praktiske søkefunksjoner Ser ut som det bare er vi som er interessert Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Stumbleupon er jo genialt! Lifehacker Tips and downloads for getting things done Zen Habits Simple Productivity Wikihow The How-to manual you can edit Popurls Mest populære av alt siste dager på nett samlet Jeg bruker Delicious, Stumbleupon, Digg og Popurls til å finne artikler, nettsider o.l. Resultatet har vært enormt, jeg har funnet sykt mye interessant de siste månedene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå