Einarl Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heisan, Har et spørsmål ang. backup i WHS. Som jeg har skjønt det, tar WHS backup av hele maskinen som er tilknyttet nettverket. For siden å ta backup av alt nytt / forandrett. Finnes der en mulighet til å få WHS til kun å ta backup av "mine dokumenter". Vet at det er mulig å spesifisere hvilken mapper den ikke skal ta backup av. Men er det mulig å spesifisere hva den skal ta backup av, og droppe alt annet. Med Hilsen Einar Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Når du setter opp backup av en maskin i WHS kan du velge hva du vil ta backup av. De-select alle mappene og velg kun dei du vil ha. Eller er det noe annet du mener? Lenke til kommentar
TimoX Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Du kan spesifisere vekk alt annet enn Mine Dokumenter, for så å ta backup bare av det. Men noen enkel måte å gjøre det på, finns ikke. (sånn bortsett fra å klikke av på alt untatt MineDokumenter..) Jeg bruker SyncToy for å ta kopi av de viktigste mappene jeg endrer ofte, I tillegg til den daglige backupen av laptop'ene. SyncToy gir ikke en "ekte" backup, i og med at den skrives over hver gang jeg tar kopi, men sparer tid, plass og knoting. ...og gir meg samme filene på flere laptop'er enkelt. Velger du WHS løsningen bør du være klar over at å få ting tilbake fra WHS backups ikke er akkurat kjapt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå