Gå til innhold

trenger hjelp til valg av hjemmekino

Anbefalte innlegg

hei.

Jeg begynner å bli lei av pc høytalerne mine, og synes det er frustrerende at jeg ikke får spilt musikk fra tv'n gjennom dem.

derfor har jeg bestemt meg for å kjøpe meg anlegg til tv'n.

Jeg har sett på hjemmekinopakker, men synes dette ikke ser så bra ut med tanke på at det snart kommer blu-ray for fullt.

Jeg har en dvd spiller per dags dato, og det jeg egentlig lurer på er om jeg kan kjøpe meg en forsterker og høytalere og koble på min dvdspiller, og heller oppgradere til blu-ray etterhvert?

Noen som kan gi meg tips til forsterke og høytalere jeg bør kjøpe. helst ikke over 4000-5000.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ok slik ser det hele ut.

Det er en subwoofer hvor man kobler inn alle 5 høytalerne.

man kobler inn en fjernkontroll sak med hodetelefonutgang og aux in utgang.

man kobler inn 3 kabler som igjen må inn i PC-en(jeg har kjøpt eksternt lydkort for at alt skal virke).

Har forsøkt å plugge en kabel i hodetelefon på tv og så en i hodetelefon på anlegget.

men da skjer det ingenting.

er jeg nødt til å koble eksterne lydkortet til PC-en og så anlegget gjennom PC-en for så å koble det til tv'n? eller er det noen lettere vei..

har akkurat kjøpt meg wireless media adapter og NAS så alt av musikk går nå gjennom tv'n.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
sitter nå og prøver å få koblet mine pc høytalere creative t6060 til tv'n? går det??

Ja det går, men du vil aldri kunne få surround-lyd med det anlegget fra TV'n.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...