Bakke Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hollywood ser ut til å trives med å lage remakes av gamle skrekkfilmer. nå er det Freddy Krueger som igjen skal slippes løs i "A Nightmare On Elm Street". Les mer Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Njeee ... vet ikke om jeg liker dette så altfor godt, altså. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Way to go hollywood. Jeg elsker at dere ødelegger de gode gamle filmene vi liker. Stå på! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Way to go hollywood. Jeg elsker at dere ødelegger de gode gamle filmene vi liker. Stå på! De ødelegger ikke de gamle da? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 De ødelegger ikke de gamle da? In a way. De blir aldri det samme hvis når det kommer nye versjoner. Kan nesten garantere at den nye versjonen ikke lever opp til den gamle, skjer alt for ofte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 De ødelegger ikke de gamle da? In a way. De blir aldri det samme hvis når det kommer nye versjoner. Kan nesten garantere at den nye versjonen ikke lever opp til den gamle, skjer alt for ofte. Da ser du ganske enkelt ikke den nye Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da ser du ganske enkelt ikke den nye Der har du min del av problemet, jeg klarer ikke la vær Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da ser du ganske enkelt ikke den nye Der har du min del av problemet, jeg klarer ikke la vær Da ser du de gamle så mange ganger at du blir så lei av de at du ikke vil se dem igjen, og da gjør det ikke noe om den nye ødelegger de gamle, siden du ikke vil se de uansett Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Da ser du de gamle så mange ganger at du blir så lei av de at du ikke vil se dem igjen, og da gjør det ikke noe om den nye ødelegger de gamle, siden du ikke vil se de uansett Haha, nei. Satser på at de ikke ødelegger den helt. Har alltid et håp om at filmen blir bra, selv om statstikk viser det motsatte Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bare det ikke kommer Waterworld 2 med en bleikfeit kevin kostner så er jeg kjempe fornøyd. Når det gjelder Freddy så liker jeg og holde meg til de 5 første filmene. Resten hører til en annen generasjon skrekkfilmer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Elmstreet-filmene er morsomme, siden alle mordene foregår i drømmeverden kan det jo være hur spaced out som helst. Som f.eks. det ene marerittet til en kar, der han er nede i en kjeller, og freddy dukker opp og gir han supersensitiv hørsel. Så gjør han ting som å slippe en knappenål på gulvet, som får karen til å vri seg i smerte..og the final blow, tavle+negler *splatt* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Njeee ... vet ikke om jeg liker dette så altfor godt, altså. Samme tenkte jeg. Finner de en annen enn Englund til å spille Krueger føler jeg for å ta livet av noen. Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Dette forsøket på å gjennopplive Elmstreet filmene går vel gale veien tenker jeg Nyhus... hold deg langt unna meg... laaaangt unna :S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Nyhus... hold deg langt unna meg... laaaangt unna :S One, two Nyhus is coming for you. Three, four better lock your door. Five, six grab your crucifix. Seven, eight better stay up late. Nine, ten never sleep again. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg