CFM Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Australske forskere arbeider med et nytt apparat som kan settes inn i mannens testikler og skru av sædflommen og dermed fungere som prevensjonsmiddel. Les mer hos VG.no Dæven støkke.. Trodde jeg skulle le meg ihjel når jeg så den der :!: Ikke f*** om jeg hadde gjort noe sånt.. Nei, mine små skal ikke holdes igjen med noe annet enn kondom! Hva er deres meninger? Endret 2. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 helt genialt for dem som er i faste forhold, men ikke har lyst på barn NÅ, men kansje senere, dette vil jo være tryggere enn P-piller. Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Høres skummelt ut. Operere inn et apparat i det alle helligste Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ooo, da blir mannen litt cyborg, det er jo bare stilig =D Sex with the robot man, awesome. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 helt genialt for dem som er i faste forhold, men ikke har lyst på barn NÅ, men kansje senere, dette vil jo være tryggere enn P-piller. Så fremt det er helt trygt og ingen bivirkninger, så tror jeg kanskje dette hadde vært en stor suksess. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 helt genialt for dem som er i faste forhold, men ikke har lyst på barn NÅ, men kansje senere, dette vil jo være tryggere enn P-piller. Så fremt det er helt trygt og ingen bivirkninger, så tror jeg kanskje dette hadde vært en stor suksess. Ja kanskje.. Hvis det ikke "skvetter" så.. Men jeg lurer på hva prisen på en slik operasjon blir sikkert ikke billig Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg ble veldig nervøs av denne setningen jeg Likevel er forskerne klar over at apparatet har et mulig problem, nemlig at det over lengre tid kan samle seg opp protein ved apparatet slik at kanalene likevel vil bli stengt og gjøre brukeren steril. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Herregud. Kondom er tingen, ikke no cyborg duppe-ditt som kverner istykker hele balla. neitakk Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) VELDIG enig.. :=) EDIT: Eller p-piller om man er i fast forhold Endret 21. februar 2008 av Effectiv Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg skal ikke kødde meg ballene mine så jeg får innebyggd prevangsjon. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Det høres litt vondt ut å skru av sædflommen. Holder meg til den gode gamle kondomen. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Mannlige p-piller ftw! Det var jo snakk om det også en periode? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg