Autodidact Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Samme greia som jeg måtte til med, men de var til slutt fornøyd med et bilde fra Skandiabanken. Siden jeg brukte var oversikts-siden over kortene, og nederst på alle sidene står navn og adresse, så da var den grei. Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg har kjøpt fra Adorama en gang. Bestilte mandag ettermiddag og fikk kjapt nevnte krav om kopi av kort etc. på mail. Jeg ignorerte forespørselen og pakken ankom onsdag formiddag. Har hørt om flere som har opplevd akkurat det samme, så ting kan tyde på at taushet er gull. Lenke til kommentar
ezpen88 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Bestilte lørdagsnatta fra Adorama. Pakka brukte 3 dager med fly til Gardermoen, der den har ligget i to dager på lager for importfortolling. De ringte meg idag og spurte om jeg ventet ei pakke fra USA, noe jeg svarte ja på. Merkelig at den ikke blir sendt videre.. Det er til og med Express overnatta fra USA og nå kommer den sikkert til å bruke drøye uka.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå