Lene3 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, Hvordan fjerner man bakrunn fra en bilde? jeg vill kunne sette et lite bildet over et stort annet uten at bakrunnen ödelegger. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Det kommer an på hvilket program du bruker, i Corel PSP X2 er det veldig raskt og enkelt. Endret 2. februar 2008 av Oceanborn Lenke til kommentar
Lene3 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Det kommer an på hvilket program du bruker, i Corel PSP X2 er det veldig raskt og enkelt. Jeg har den nyeste photoshop Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvis du tenker på å klippe ut en person fra ett landmiljø å sette han/hun inn igjen på f.eks en svart bakgrund, er det flere måter å gå fram. Du kan ta lasso tool, zomme inn til rundt 500-600 og klippe ut, eller de andre typene med lasso tool. Du kan bruke viskelær. Eller du kan bruke extract tool, som du finner på Filter - extract. Anbefaler den siste. Men noe som gjelder alle tre, er å zoome godt inn og ta deg god tid. Hvis det var dette du mente. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html mulig du finner mange trixs på overnevte link alt er på norsk mener jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå