Gå til innhold

Assassins Creed......En oppfølger? De som ikke har kommet igjennom AC, bør ikke sjekke her.


Anbefalte innlegg

Spilte AC hos broren min på xbox360 kongespill, Men le veldig fort kjedelig fordi du gjør det samme om og om igjen, kjøpte det til ps3 der var det eneste je merka framedrops og tull, så det leverte jeg tilbake, men skal skaffedet til pc så får teste det der da , men vist det blir 2 til så burde de få fingern ut av rompa og ikke lage det så kjedelig!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det var et kort spill, men det var like greit for det var såpass repeterende. Syntes det var gøy å bare løpe rundt å leke ape jeg da. Er ganske fornøyd med spillet, men jeg er litt skeptisk til oppfølgerne hvis det stemmer at det er år 2100. Blir ikke like kult å løpe rundt i en moderne verden.

Er det sånn at AC ikke er beregna på 1080p? Står det helt i starten, men så plutselig så blir det 720p.

Lenke til kommentar

Ganske skuffende spill, store deler av spillet er rett og slett ikke ferdig...but then again, det er vel sånt man forventer av Ubisoft these days...

 

I tillegg er det utrolig repetativt, og ofte regelrett kjedelig...historien var også rimelig skuffende. Faktisk syns jeg den delen av spilet som ikke utspant seg på 1100-tallet var den mest interessante.

 

Men ja, en oppfølger kan være spennende, gitt at de faktisk får gjøre ferdig spillet, og legger litt mer vekt på historien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...