Gå til innhold

Assassins Creed......En oppfølger? De som ikke har kommet igjennom AC, bør ikke sjekke her.


Anbefalte innlegg

Heysan! det er egentlig to ting jeg lurer på, den første tingen er at, når jeg kom igjennom AC så, så jeg med eagle eye på veggen på soverommet og så det der røde greiene, har ikke peiling på hav det var, men, så sa han noe, og så kom rulleteksten, og etter rulleteksten så kommer det tilbake til personen jeg er. og da er spørsmålet mitt: er det noe nytt/ noe i det hele tatt jeg kan gjøre utenom å gå i animusen å gjøre alle oppdragene på nytt, eller å gå innpå pc en til hu der dama, er det noe jeg kan gjøre, eller skal det være slik at det kommer en oppfølger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Runda det her i går, etter 3 dager med litt intens spilling. Et fantastisk spill etter min mening, klatringa er dritt moro blir aldri lei, slåssinga er perfekt og historien er veldig fengende. Synd at det bare varte i 10-15t(litt usikker på tida men tror det var rundt den tida jeg brukte..).

Lenke til kommentar

et fantastisk engasjerende spill etter min mening, jeg kunne sitte på view points og bare titte utover Jerusalem i noen minutter før jeg hoppa ned, og klatra opp igjen og hoppa ned, elsker den sekvensen.

MEN!!!!! i alle spill er det som regel et men, her et stort et.

når jeg kom til det grå stedet (husker ikke hva det heter)

på slutten der du skal kille han skalla duden, så løp jeg bortover mot masse vakter, dro fram våpenet og liksom, DØ! da datt jeg gjennom verden..... :hrm:

så jeg reloada spillet, sava på starten av det stedet, måtte det når kisen daua tilslutt.

da løp jeg bortover og så noen vakter igjen, og tenkte nå DØ! DØ! DØ! litt sur fra forrige gang..... de gjorde ikke en dritt mot meg....sto å så på at jeg kom mot dem, så begynte jeg å angripe, da angrep de.

en løp avgårde, og skulle kaste en kastekniv i ryggen på han, da snur Altaïr seg og kaster kniven i en annen..... Altaïr?????? 2 Altaïr sto og kasta kniver i hverandre.

jaha.... han ble dupa, tenkte at da ble det kjempelett med 2 fighters, bortsett fra at ingen sekvenser virka......

bortsett fra det, KONGE SPILL!!!!!!

 

fant frresten ut at hvis man bare har 1 kontroll plugga i Xbox'en så skjer ikke denne buggen, så for dere som har flere i, eller bruker trådløs mens en kabel kontroll sitter i, plugg ut! ellers sliter du da du kommer dit...

Lenke til kommentar
et fantastisk engasjerende spill etter min mening, jeg kunne sitte på view points og bare titte utover Jerusalem i noen minutter før jeg hoppa ned, og klatra opp igjen og hoppa ned, elsker den sekvensen.

MEN!!!!! i alle spill er det som regel et men, her et stort et.

når jeg kom til det grå stedet (husker ikke hva det heter)

på slutten der du skal kille han skalla duden, så løp jeg bortover mot masse vakter, dro fram våpenet og liksom, DØ! da datt jeg gjennom verden..... :hrm:

så jeg reloada spillet, sava på starten av det stedet, måtte det når kisen daua tilslutt.

da løp jeg bortover og så noen vakter igjen, og tenkte nå DØ! DØ! DØ! litt sur fra forrige gang..... de gjorde ikke en dritt mot meg....sto å så på at jeg kom mot dem, så begynte jeg å angripe, da angrep de.

en løp avgårde, og skulle kaste en kastekniv i ryggen på han, da snur Altaïr seg og kaster kniven i en annen..... Altaïr?????? 2 Altaïr sto og kasta kniver i hverandre.

jaha.... han ble dupa, tenkte at da ble det kjempelett med 2 fighters, bortsett fra at ingen sekvenser virka......

bortsett fra det, KONGE SPILL!!!!!!

 

fant frresten ut at hvis man bare har 1 kontroll plugga i Xbox'en så skjer ikke denne buggen, så for dere som har flere i, eller bruker trådløs mens en kabel kontroll sitter i, plugg ut! ellers sliter du da du kommer dit...

 

Unnskyld, men jeg forstod svært lite av det du skrev her.. Utrolig hvordan språket blandt folk har forandret seg. "kille en dude"? "dupa" :lol:

Lenke til kommentar
et fantastisk engasjerende spill etter min mening, jeg kunne sitte på view points og bare titte utover Jerusalem i noen minutter før jeg hoppa ned, og klatra opp igjen og hoppa ned, elsker den sekvensen.

MEN!!!!! i alle spill er det som regel et men, her et stort et.

når jeg kom til det grå stedet (husker ikke hva det heter)

på slutten der du skal kille han skalla duden, så løp jeg bortover mot masse vakter, dro fram våpenet og liksom, DØ! da datt jeg gjennom verden..... :hrm:

så jeg reloada spillet, sava på starten av det stedet, måtte det når kisen daua tilslutt.

da løp jeg bortover og så noen vakter igjen, og tenkte nå DØ! DØ! DØ! litt sur fra forrige gang..... de gjorde ikke en dritt mot meg....sto å så på at jeg kom mot dem, så begynte jeg å angripe, da angrep de.

en løp avgårde, og skulle kaste en kastekniv i ryggen på han, da snur Altaïr seg og kaster kniven i en annen..... Altaïr?????? 2 Altaïr sto og kasta kniver i hverandre.

jaha.... han ble dupa, tenkte at da ble det kjempelett med 2 fighters, bortsett fra at ingen sekvenser virka......

bortsett fra det, KONGE SPILL!!!!!!

 

fant frresten ut at hvis man bare har 1 kontroll plugga i Xbox'en så skjer ikke denne buggen, så for dere som har flere i, eller bruker trådløs mens en kabel kontroll sitter i, plugg ut! ellers sliter du da du kommer dit...

 

Unnskyld, men jeg forstod svært lite av det du skrev her.. Utrolig hvordan språket blandt folk har forandret seg. "kille en dude"? "dupa" :lol:

 

ehh ja, dupa=dobla altså 2 altaïr

ikke kult, ikke noe i spillet funka, og killle en dude= drepe et menneske, altså skalla kis som er siste mordet som man får vite at man skal drepe på forhånd

Lenke til kommentar

genialt spill ja, men slutten var litt tam.

og hadde samme bug som makri og tok meg 4 forsøk før det funka.

 

Har det til 360 og da er det ikkeno lagg elns som jeg fikk med meg når jeg spillte.

en kompis av meg derimot har det til ps3, og jeg så at det lagga på steder det var helt glatt å spille på 360. Gidder ikke diskutere hvilken maskin som er best, fordi det blir man jo aldri enig om. var bare en ting jeg la merke til.

Lenke til kommentar
Husker jeg satt å leste for en tid tilbake. Det ble sagt da at oppfølgerne skulle være i et annet tidsrom

 

2ern skulle være rundt 1600 tallet engang i Japan, mens 3ern blir mer fremtidig, typ 2100 noe.

Hadde vært stilig.

 

Høres spennende ut, spesielt om 3'ern. AC3 i verdensrommet(håper på det) med nydelig grafikk må jo bare bli et fantastisk skue.

Lenke til kommentar
Hadde vært gøy hvis vi hadde kommet frem til at Prototype er en sequel til AC2, og er Desmond's etterfølger :wee:

Det hadde jeg likt. Eller lansert prototype uten å si at det er oppfølgeren, gi små hint i historien og skape historier på nett og så til slutt lansere 3-ern som binder dem alle sammen^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...