Livert Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Er lei av å klikke meg inn på omtaler bare for å finne ut at det er PSP eller noe annet jeg ikke har og aldri kommer til å anskaffe meg... Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Enig i det. Jeg er ikke en spillguru som vet hvor absolutt alle spill kommer til hvilken plattform, så siden jeg ikke spiller på PC blir det en del unødvendig lesing. Ikke at jeg dør av å klikke meg innom hver omtale, men småirriterende i lengden. Lenke til kommentar
NyMaskin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kom inn hit for å poste det samme. Trenger ikke gjøres så mye av, kan godt være små grå bostaver rett under tittelen. Foretrekker det for jeg liker det nye designet. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å fikse dette, tror det er mange som irriterer seg over det. Det stod jo i gamle gamer.no hvilken plattform spillene var til. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Helt enig i at dette trengs. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Helt enig i at dette trengs. Me too! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det blir jobba med ein revidert utgåve av designet, så forhåpentlegvis er dette noko som blir forbetra etterkvart. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Dette bør jo selvfølgelig bedres, man kvier seg jo etterhvert til å åpne anmeldelser når en ikke finner ut hva spillet er til før en scroller ned til karakteren... Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 kan vel bare slenge meg på listen med folk som er irritert over dette. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dere er hørt. Vi skal se på dette om kort tid. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 *lyden av hysterisk applaus* Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 *lyden av hysterisk applaus* Og det er noe alla "The Unstoppable Force vs. The Immovable Object" / Lyden av 1 håndet klapping ?? . Spøk til side. Bra, det er på tide at hvilke platform(er) omtalen gjelder vises på forsiden. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Sånn, nå er dette på plass i ingressene på forsiden. Vi jobber med å få det inn alle steder hvor det gir mening å ha det med, så dere vil se det smette på plass andre steder ganske snart. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hooray! Det var på forsiden jeg savnet det som mest, så takk for den. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Kjempebra, setter seriøst pris på dette Takkatakakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå