Gå til innhold

COD4 online...et helvete på jord!

Max_Drunk

Anbefalte innlegg

Må bare lette litt på trykket!

selve spillet cod4 er genialt, både single og online.men når det kommer til online systemet går det helt galt. jeg har spilletid på litt over 3 dager og 23 timer, men skal jeg plusse på all tiden jeg har brukt på å finne en server med bra nok ping og uten slitsome amerikanske og engelske spillerne (har måtte begynne å mute alt av chating) så tror jeg man kan dobble de 3 dagene og 23 timene. og når man får bra ping så er det nesten alltid "host end game" eller "lobby closed".....å herre min hatt.har vert så heldig å hoste noen få ganger og det har vert en nytelse å utnytte online delen som den burde være.hostet senest i natt og hæd mai greytest taim in mai laif! jeg ser for meg en oppdatering der man har litt mer valgfrihet. feks at man ser hvor bra ping det er, at man kan se hvilket land hosten befinner seg i og en liste over det hele.AAAARRRGH! :mad:

del gjerne dine frustrasjoner her i denne tråden så jeg og andre ser at det er flere som har det jævligt. og kanskje det hjelper oss frustrerte med å ikke bli så pisst åff!

vel vel. nå har jeg vasket gulvet i heimen og i kveld skal jeg ut med en gjeng tullinger og drikke med snydens og glemme alt av spilling,real life,kjæring og unge.

ha en fin helg trofaste gamere!!! :tease:

Endret av wassiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri hatt noen problemer med mye ping på serverene, har skjedd kanskje 3 ganger i løpet av tiden siden jeg fikk spillet.

Det med at host leaver er noe dritt ja, skulle ikke vært sånn. Man kan jo alltid finne en ny server på kort tid da.

Lenke til kommentar
Har aldri hatt noen problemer med mye ping på serverene, har skjedd kanskje 3 ganger i løpet av tiden siden jeg fikk spillet.

Det med at host leaver er noe dritt ja, skulle ikke vært sånn. Man kan jo alltid finne en ny server på kort tid da.

problemet er vel det at jeg havner ofte på amerikanske servere.

bra eller dårlig linje.....ting kunne vert gjort på andre måter :dontgetit:

Lenke til kommentar

Host migration kommer i neste oppdatering til 360. Dette gleder jeg meg sykt til!

Lenke til kommentar
Kan dere hjelpe noobsa som meg og si meg hva 584/6000 linje betyr?

584/6000 betyr at han har 584 kbps nedhastighet og 6000 kbps opp. Virker litt snodig spør du meg.. Sikker på at du ikke mente 6000/584, dudley?

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Det jeg irriterer meg over ved cod4 onlinesystemet er at det ikke er muligheter for og spille splitscreen online, slik som på Halo 3. :thumbdown:

Det synes jeg trekker cod4 langt ned på lista.

Må jo ha tre xboxer her hjemme hvis hele flokken skal spille samtidig :hrm:

Lenke til kommentar
Det jeg irriterer meg over ved cod4 onlinesystemet er at det ikke er muligheter for og spille splitscreen online, slik som på Halo 3. :thumbdown:

Det synes jeg trekker cod4 langt ned på lista.

Må jo ha tre xboxer her hjemme hvis hele flokken skal spille samtidig :hrm:

Jepp, veldig skuffende. Og så hater jeg at det er umulig å velge hvilke games en går innpå på xbox versjonen. Jeg vil vite ping, antall spiller og map før jeg går inn. Samme idiotiske løsningen har Halo, hvorfor kan en ikke velge som på f.eks gears???

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hav folk gjør for å oppleve lagg i COD4. Det er uhyre sjelden jeg støter borti det selv. Og når det kommer til chattingen, så er det jo ikke verre enn å sette i headsetet, skru ned volumet, og legge til side. Da hører du INGEN faktisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

opplever det samme som trådstarter.. men kanskje mye værre.

på kveldstid har jeg store problemer med å komme inn på ett game i det hele tatt. kan ta både 10 og 20 min ++.. så får jeg spilt en match så står det game lobby closed +div andre ting..

men hvis jeg inviter en kompis å så søker, kommer jeg inn med en gang..

på dagtid fungerer det rimelig greit, å da er jeg faktisk ganske god :D .. på kveldstid er det vel ikke mange som er så mye dårligere..

har en linje på 1500/130 kan dessverre ikke få mere pga lang linjeavstand..

så hadde ikke hatt noe imot att de gjorde litt om på server delen

nei..

ett lite sprm på slutten.. kommer det nye maps på multiplayer delen snart? noen som vet?

Endret av marama
Lenke til kommentar

Bare jeg som irriterer meg noe helvete over visse ting i dette spillet?

Mine meninger...

1. Hvis du er innenfor 15m så er du død. Uansett hvor mye liv du hadde.

2. Hvis granatikonet kommer opp på skjermen, da er det for sent. Du dør.

3. ALLE slipper en granat når de dør! Martyrdom skulle hatt 1/10 sjangse for å slippe en granat. For hvor ofte har du egentlig tid til å "Bli skutt - dra fram granat - dra ut splint - dø"?

4. Last Stand er helt grei. Helt til man skyter noen i bakhodet med Desert Eagle fra blank avstand og de snur seg på bakken og skyter av deg ballene.

5. Elendig spawning fører til at man blir bombet 5 ganger av samme Airstrike pluss 3 ganger av ditt eget. To ganger holder jo ikke, så spillet dreper deg ett par ganger til.

6. Når man er ett lag på 6 er det jo helt normalt at 2 dropper ut, 1 blir sittende alene, 1 annen blir slengt til hovedmenyen og 2 sitter å lurer på hvor i helvette alle andre andre ble av!! FIKS PARTY SYSTEMET!!

Mine små meninger på ting som er helt tullete i spillet.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Jepp, jeg døde 3 ganger av min egen airstrike.

En annen ting med last stand; er når man spiller search&destroy, så kan man gjerne skyte en så han blir liggende nede.. Men hvis da runden er over, så får man 0 poeng selvom han i teorien er død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...