Frank Zappa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har et MSI KT3 ULTRA2-R Hovedkort( for Socket A ) ( KT333, ATA/133) dette er alle opplysningene jg vet om kortet, jeg lurer på om jeg har plass til cpu-kjøleren Silent Twin, kan noen svare meg? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 1. Joda. Passer vell den 2. NICE PC! =) Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 det er ikke sikkert, ta og se ann dimensjonene på vifte og avstanden på kondensatorene på hovedkortet Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 du må nok bøye litt på noen kondensatorer på den ene siden av socketen. De kommer i konflikt med den ene av viftene. Det er ikke mye som skal til, men pass på at den er komt skikkelig på plass. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 tvilsomt, den passet ikke på noen av mine msi kort men du kan jo klippe deg en papplate ut fra dimensjonene og teste Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 finn målene for Silent Twin på www.microplex.no og mål opp ei papp plate...så finner du fort ut om du har plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå