Gå til innhold

Nytt abonnement, 1000 SMS/mnd

Anbefalte innlegg

Jeg har et Djuice Nonstop abonnement atm, og det koster meg mellom 400 og 500 kroner/mnd. Jeg syns det er litt mye og vil helst ha et billigere abonnement. Jeg sender rundt 1000 meldinger per måned, ringer litt(30 min/måned) og surfer en del på nettet. Sjekker også epost regelmessig.

Fins det noen abonnementer som er billigere for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kansje:

Et netcom abonoment + SMSmaina, la oss si du velger SmartTalk og SMSmania så blir det 200+17kr(Ringetid(Pluss oppstarts pris så klart)) i månnen, evt. bestille DATAmania i tillegg eller noe slikt så kan du surfe så mye du vil per dag for 25,-

Et annet antarnativ:

FreeText, samme greiene som Nonstop bare hos netcom. Det blir da: 289,- + 27,-.

Nå vett ikke jeg hvor mye data som brukes når du sjekker epost men, antarnativet er jo å bestile DATAMania i tillegg.

Lenke til kommentar

Jeg bruker netcom smarttalk pr idag!

kjøpte meg en ny mobil for et par dager siden. Det jeg gjorde var at jeg kjøpte ny mobil med binding med nytt nr! Slik at jeg betaler kun faste avgifter og ikke bruken.

Jeg fant meg en fin telefon med Supertalk hos netcom, virker som de subdisere veldig mye på den abonemangstypen.

Telefonpris + 129kr/mnd = telefonpris + 1548kr

Kan få ganske rimelige telefoner da! ;)

Lenke til kommentar
Ja, blir nok det. Men jeg får vel kanskje ikke billige telefoner med smarttalk?

Du får kjøpt mobil med Smarttalk Mobil. 99,- i mndsavgift i et år, så forsvinner den. Ellers gjelder det samme som vanlig smarttalk. Det er kanskje ikke den beste subsidieringen netcom har, men jeg har regnet på det og det er ikke rare forskjellen i totalpris på telefonene og det lille som er igjen tar du igjen fordi det er billigere pr minutt.

Ellers kan du jo som tidligere nevnt kjøpe en subsidiert tlf med nytt nr og bare betale faste avgifter, men det er ikke nødvendigvis det beste alternativet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...