Gå til innhold

Sliter med min Xbox360 :(

Anbefalte innlegg

Kjøpte min konsoll via www.finn.no av en som heter Tony Rasmussen... Han sa konsollen var i perfekt stand og jeg betalte for pakken med frakt og alt. Når jeg har fått den, setter jeg den opp for å spille, men noe er galt med cd-rommen! Hver gang jeg slår på konsollen, vil cd-rommen ut, jeg setter i en plate men den kommer automatisk ut igjen! Jeg har sendt mail til personen jeg kjøpte den av for 1 uke siden idag! Men har ikke fått svar hos han enda! Men jeg har kontonummeret hans, navn og adresse... Det jeg vil er at han skal kontakte meg så fort som mulig og vi kommer til enighet om at han skal overføre penger til meg så det blir nok til reperasjonen!

Noen som har en annen mening?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte min konsoll via www.finn.no av en som heter ... Han sa konsollen var i perfekt stand og jeg betalte for pakken med frakt og alt. Når jeg har fått den, setter jeg den opp for å spille, men noe er galt med cd-rommen! Hver gang jeg slår på konsollen, vil cd-rommen ut, jeg setter i en plate men den kommer automatisk ut igjen! Jeg har sendt mail til personen jeg kjøpte den av for 1 uke siden idag! Men har ikke fått svar hos han enda! Men jeg har kontonummeret hans, navn og adresse... Det jeg vil er at han skal kontakte meg så fort som mulig og vi kommer til enighet om at han skal overføre penger til meg så det blir nok til reperasjonen!

Noen som har en annen mening?

Du har navn og adresse, derfor også kanskje et telefonnummer? (Hvis ikke, prøv gulesider.no) Jeg ville prøvd å nå han på telefon hvis mail ikke virket før jeg hadde postet navnet hans på forum.

Bruktkjøp er alltid en risiko, ditt problem er at du ikke kan vite om konsollen var defekt da den ble sendt eller om den ble ødelagt i transport/posten.

Sende den inn til Microsoft selv for reparasjon er også en mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...