master_al Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Bare lurte på om noen har prøvd PS2-versjonen av spillet, winter sports 2008 på PS3 60Gb?? For gidder ikke kjøpe spillet om det ikke virker på ps3. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 I følge lista funker det fint. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 I følge lista funker det fint. Det står ikke der ihvertfall, for det står en 2007 versjon og ett spill som heter bare winter sports. Likevel de er ikke det spillet jeg mener, det nyeste heter RTL Winter Sports 2008. Men kan hende det funker etter de nyeste oppdateringene da, hvem vet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Oisann. Må lese litt nøyere neste gang. Jeg så bare på "Winter Sports". Lenke til kommentar
master_al Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Oisann. Må lese litt nøyere neste gang. Jeg så bare på "Winter Sports". Ikke noe problem, you are forgiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå