Nessa92 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei. Lurte på om man kan printe ut faktura på epost og betale i banken om man har det? Ser at man sparer penger på epost faktura, som er gratis istedenfor 39 kr pr faktura. Som du kanskje har oppdaget holder jeg på å bestille OneCall Faktura, men i familien min bruker vi ikke nettbank. Så kan jeg printe ut og betale i banken? Håper på raskt svar. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bare å skrive ut epostfaktuen og gå i banken. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Du får vel betale via Telebank eller noe istedenfor da Tviler sterkt på at du kan printe ut fakturan å gå til banken med den, uten å gjøre noe med den først. Dessuten må det jo koste masse penger å betale regningen om du må gå til banken hver gang for å betale regningen. Har dog aldri testet, så mulig det fungerer. Men høres veldig tungvindt ut. Endret 2. februar 2008 av ZyberZone Lenke til kommentar
Nessa92 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Er telebank noe man må opprette? Vurderer å opprette nettbank innen kort tid. Hva mener du at det koster masse penger å betale regningen ved å gå til banken? Leste forresten på netcom sine hjemmesider at der kunne du få epost faktura og betale via nettbank, telebank eller printe ut og betale i banken. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ser ikke noe grunn til at det ikke skal gå. Alt de trenger er jo Kid, kontonummer, mottaker og beløp, alt dette står på fakturaen uansett om det er papir eller mail. Lenke til kommentar
Nessa92 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Kundeservice til OneCall bekrefta at dette går an. Nettbank er snart i boks uansett. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bankene tar vel gebyr hvis du skal betale regninger over disk Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Bankene tar vel gebyr hvis du skal betale regninger over disk Det er riktig, men hva har det med trådstarters spørsmål å gjøre? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva mener du at det koster masse penger å betale regningen ved å gå til banken? Det er riktig, men hva har det med trådstarters spørsmål å gjøre? Forresten, tok tydeligvis feil. Altså ikke noe problem å gå til banken å betale, enda man ikke har noen 'normal' regning. Telebank tror jeg er en tileggstjeneste ja, men like greit å få nettbank med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå