pessimisten Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Jeg jobber med å sette opp noe skole greier og lurte på om det var noe sted man kunen laste opp filer? Sånn at andre kan laste de ned. Jeg regner med at prosjektet vil være oppgående en stund så vil helst ha et sted hvor det kan holde seg en stund. Er bare snakk om 25 mb (ca), og skal helst kunne linke til direkte nedlastning. takk Lenke til kommentar
Bruker-133566 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei!Jeg jobber med å sette opp noe skole greier og lurte på om det var noe sted man kunen laste opp filer? Sånn at andre kan laste de ned. Jeg regner med at prosjektet vil være oppgående en stund så vil helst ha et sted hvor det kan holde seg en stund. Er bare snakk om 25 mb (ca), og skal helst kunne linke til direkte nedlastning. takk Du kan teste ut Dump, der går det ann å laste opp filer på maks 60MB! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Hei!Jeg jobber med å sette opp noe skole greier og lurte på om det var noe sted man kunen laste opp filer? Sånn at andre kan laste de ned. Jeg regner med at prosjektet vil være oppgående en stund så vil helst ha et sted hvor det kan holde seg en stund. Er bare snakk om 25 mb (ca), og skal helst kunne linke til direkte nedlastning. takk Du kan teste ut Dump, der går det ann å laste opp filer på maks 60MB! Takk Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hva slags filer er det snakk om og hva er hensikten med å ha de tilgjengelig på nett? Jeg spør fordi det finnes tjenester på nettet for å samarbeide om forskjellige typer dokumenter. Så om hensikten er å samarbeide om dokumenter så er det kanskje enklere å bruke f.eks. Google Docs enn å laste opp nye versjoner av dokumentene på Dump.no støtt og stadig. Lenke til kommentar
tranzer Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du har jo rapidshare da.. ganske aktuell for tia.. og ganske brae servere ville jeg tru Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Er snakk om pdf filer, men fant en fin løsning Takk for alle svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå