plaga Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 til alle som ikke skjønner japansk så er nå gt p lagt ut på den engelsk talende hong kong store.. men jeg kjønner bare ikke åssen man får betalt der da jeg ikke har adresse fra hong kong.. men hvis det er noen andre smartinger som har noen tips så hadde jeg satt fryktlig pris på en melding om det.. Lenke til kommentar
Wheezy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 til alle som ikke skjønner japansk så er nå gt p lagt ut på den engelsk talende hong kong store.. men jeg kjønner bare ikke åssen man får betalt der da jeg ikke har adresse fra hong kong.. men hvis det er noen andre smartinger som har noen tips så hadde jeg satt fryktlig pris på en melding om det.. Feil, den er på "chinese", stupid. http://asia.playstation.com/eng_sg/index.php?q=node/1364 Lenke til kommentar
plaga Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 ok.. men selv har jeg den som er hong kong region.. så er vel samma pokker det.. kan du hjelpe eller bare vare smartass? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eg kjøpte det nettopp, og gikk helt smertefritt å betale med visa for min del ihvertfall, tror heller ikkje eg la inn noen eksisterende adresse fra hong kong når eg laget accounten heller, bare fri fantasi på postnr, og stedsnavn Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 er det på engelsk?? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 nææ kinesisk.. men det går da greit nok.. litt mye rot til og begynne med, men skal nok klare å finne ut av det til slutt Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 ok blir det samme som det jeg har liggende her da! hvis ikke hadde det bare vert å kjøpt ett til Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dere som har testet spillet: ER det like syk grafikk som det ser ut på videoen(e)? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har ikke testet spille etter jeg fikk meg ny tv, men kan gi deg et svar da. Den gamle tven var så istand til svart-hvitt. Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Dere som har testet spillet: ER det like syk grafikk som det ser ut på videoen(e)? Jepp, eg er mektig imponert over hva de har fått til, skjedd ett par ganger at eg har glemt svingen for eg satt å så på omgivelsene istedet. Lenke til kommentar
plaga Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 fett gutta.. men lurer fortsatt litt på åssen du klarte å få kjøpt det smertefritt med visa!! ? kjenner jeg er litt bitter siden jeg ikkeklarer å få kjøpt det.. hvis noen kunne gi meg litt info om åssen jeg kunne handla så hadde jeg satt pris på det!! Lenke til kommentar
sleepy21 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Sitter å laster det ned nå. Så for vi se hvordan det det går med kinesisken etterhvert... Dette gjør du får å laste ned: 1. Registrer deg med en ny konto. Velg Hong Kong som land. Hvis du får problem med at den ikke aksepterere en påfunnet adresse, så kan du bruke googlemaps for å finne en adresse i Hong Kong, slik at du får riktig by og distrikt. 2.Når du skal legge inn kredittinfoen så må du tikke vekk boksen der det står at billing address same as credit card address elns. Er bare en boks der, umulig å ta feil. 3. Nå skal du få opp en ny side der du skriver inn adressen på kredittkortholderen (den reelle adressen din i norge altså). Man får ikke forandret på Land og distrikt, så i mitt tilfelle så stod det fortsatt land som Hong Kong, og distrikt var Stanley. Jeg skrev derfor adresse, postnummer, poststed og land i de 3 linjene man har tilgang til. Nå skal det bare være å gå til PS store og laste ned, jeg hadde ingen problem med at kortet gikk igjennom. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) 2.Når du skal legge inn kredittinfoen så må du tikke vekk boksen der det står at billing address same as credit card address elns. Er bare en boks der, umulig å ta feil. Mener jeg slapp å endre Credit Card-info når jeg brukte VISA på US-store.. Noen som kan bekrefte/avkrefte om de faktisk sjekker adressen fra VISA-kortet? Endret 3. februar 2008 av Knut Marius Lenke til kommentar
sleepy21 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hsr prøvd GT5 prologue noen dager nå og det virker meget bra. Men er det noen som kan bekrefte a det ikke er tuning muligheter i prologue? Finner ingen plass for å gjøre det, men med kinesisk tekst kan det jo hende jeg har misset noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå