Gå til innhold

gran turismo prologue på honk kong store 1 feb

plaga

Anbefalte innlegg

til alle som ikke skjønner japansk så er nå gt p lagt ut på den engelsk talende hong kong store.. men jeg kjønner bare ikke åssen man får betalt der da jeg ikke har adresse fra hong kong.. men hvis det er noen andre smartinger som har noen tips så hadde jeg satt fryktlig pris på en melding om det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
til alle som ikke skjønner japansk så er nå gt p lagt ut på den engelsk talende hong kong store.. men jeg kjønner bare ikke åssen man får betalt der da jeg ikke har adresse fra hong kong.. men hvis det er noen andre smartinger som har noen tips så hadde jeg satt fryktlig pris på en melding om det..

Feil, den er på "chinese", stupid.

http://asia.playstation.com/eng_sg/index.php?q=node/1364

Lenke til kommentar

fett gutta.. men lurer fortsatt litt på åssen du klarte å få kjøpt det smertefritt med visa!! :D ? kjenner jeg er litt bitter siden jeg ikkeklarer å få kjøpt det.. hvis noen kunne gi meg litt info om åssen jeg kunne handla så hadde jeg satt pris på det!!

Lenke til kommentar

Sitter å laster det ned nå. Så for vi se hvordan det det går med kinesisken etterhvert... :)

Dette gjør du får å laste ned:

1. Registrer deg med en ny konto. Velg Hong Kong som land. Hvis du får problem med at den ikke aksepterere en påfunnet adresse, så kan du bruke googlemaps for å finne en adresse i Hong Kong, slik at du får riktig by og distrikt.

2.Når du skal legge inn kredittinfoen så må du tikke vekk boksen der det står at billing address same as credit card address elns. Er bare en boks der, umulig å ta feil.

3. Nå skal du få opp en ny side der du skriver inn adressen på kredittkortholderen (den reelle adressen din i norge altså). Man får ikke forandret på Land og distrikt, så i mitt tilfelle så stod det fortsatt land som Hong Kong, og distrikt var Stanley. Jeg skrev derfor adresse, postnummer, poststed og land i de 3 linjene man har tilgang til.

Nå skal det bare være å gå til PS store og laste ned, jeg hadde ingen problem med at kortet gikk igjennom.

Lenke til kommentar
2.Når du skal legge inn kredittinfoen så må du tikke vekk boksen der det står at billing address same as credit card address elns. Er bare en boks der, umulig å ta feil.

Mener jeg slapp å endre Credit Card-info når jeg brukte VISA på US-store.. Noen som kan bekrefte/avkrefte om de faktisk sjekker adressen fra VISA-kortet?

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...