Gjest Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg synes slike filmer er veldig spennende og har en helt egen stemning, spesielt Hayao Miyazaki sine. Har sett de noen av de mest kjente, og mine favoritter er de mer episke Laputa- castle in the sky, Princess Mononoke og Walley of the Wind. Jeg så en oversikt over filmene han laget for studio Ghibli, og av alle trailerene jeg så av filmer som jeg ikke hadde sett før så veldig kjedelige ut. sånn som de hamsterene som kan gjøre seg om til mennesker og han grisen som flyr. De så altfor pokemon-aktige ut for meg. For litt siden så jeg Steamboy igjen, og den elsket jeg. Men jeg lurer på om det fins noen flere anime-perler igjen der ute som jeg burde få med meg. Hvis liknende har blitt spurt om før, eller om det er en egen tråd for det, så kan denne bare flyttes, men takker for alle svar. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Eg vil no anbefale Vampire Hunter D: Bloodlust Tykte den var god. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er ikke akkurat en tegne film men Final Fantasy 7 Advent Children er drit god. Andre CGI filmer: TMNT 4 Beowulf. Veldig god CGI. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ghost in the Shell I & II AppleSeed (kommer på BD om ikke så lenge) Final Fantasy Advent Children (kommer på BD om ikke så lenge) Steamboy Full Metal Alchemist: Conquerour of Shamballa Tekkon kinkreet Wonderful Days Grave of the Fireflies det var litt hvertfall o_O Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Howl's Moving Castle Spirited Away Ninja Schroll Cowboy Bebop Akira Alle jeg kom på i farta som jeg tror ikke er nevnt tidligere i tråden. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 takk for mange fine forslag. har sett Grave of the Fireflies og spirited away. Jeg liker de veldig godt og har sett de flere ganger, men de er ikke til å sammenlikne med de episke filmene jeg nevnte i førstepost, selvom de er utrolige filmer. Howls moving castle hadde jeg ganske høye forventninger til, men jeg likte den ikke så godt, selvom den var i god gammel studio ghibli stil. Akira og Cowboy beepop har jeg lenge hatt planlagt å se. Ninja schroll har jeg aldri funnet i noen butikk, men versonen jeg lasta ne.. eeh kjøpte, var det noe feil med lyden så jeg så bare starten. Takk for mange fine forslag, jeg skal finne ut mere om dem. Men som jeg forstår det, så har jeg fått med meg det som er vedt å se fra Hayao Miyazaki. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 og av alle trailerene jeg så av filmer som jeg ikke hadde sett før så veldig kjedelige ut. --- sånn som de han grisen som flyr. Men som jeg forstår det, så har jeg fått med meg det som er vedt å se fra Hayao Miyazaki. Jeg tror ikke du har forstått det. Stor selvmotsigelse det der Du bør absolutt se Porco Rosso og The Castle of Cagliostro (Og mest av alt My Neighbor Totoro hvis du også er tvilsom på den). Selv om du ikke liker øynene på karakterene, så vil du mest sannsynlig glemme det etter noen minutter. Historiene er gode nok til at de fleste bør se forbi slike småting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå