turbonissen Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg prøvde i går å bestille en CD fra webshoppen til en amerikans artist. I følge butikken ble kortet mitt avvist pga feil i adresse.. Derfor prøvde jeg to ganger til.. ALle tre gangene ble kortet avvist.. Likevel ser jeg nå at beløpet har blitt trukket tre ganger fra min konto. Kan beløp bli reservert på min konto selv når kortet ble avvist? all hjelp mottas med takk bård Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Som du selv sier. Beløpet er reservert, ikke trukket fra din konto. Jeg tror systemene som kjører gjennom og sletter reservasjoner kjøres kun en gang hver natt untatt helger. Så på mandag/tirsdag bør reservasjonene være borte. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ok. Takk for svar. Håper at det kun er reservert, står dessverre ingenting om det hos sparebankens nettbank. Står bare VISA og beløpet. Beløpene er faktisk trukket fra konto. Min saldo er ca 400 kroner lavere pga dette. Merkelig når kortet ble avvist Endret 2. februar 2008 av boredandre Lenke til kommentar
kalle_04 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hmm. Nå har ikke jeg samme nettbank som deg, men hos meg er det 2 forskjellige saldoer. Disponibel saldo der reserverte beløp er trukket fra, og bokført saldo (elns) der reserverte beløp fremdeles er med. Men sjekk nøye at de forsvinner, og gi beskjed til banken med en gang du ser at de evt. ikke gjør det. Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Takk kalle Det skal jeg gjøre Bård Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 tar optil 5 dager før resevert tansaksjon blir borte vis ikke ring banken de kan slette de Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Du kan faktisk ringe banken allerede med en gang og få de til å slette, det har jeg fått til flere ganger. Er utrolig sært at de får til å reservere selv om kortet blir avvist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå