Pysj Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du trenger ikke være redd for virus om du følger disse enkle rådene. Les mer Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 jeg har selv hatt Carbie på mobilen min, utrolig irriterende! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg husker jeg fikk virus på min Nokia 3650 da jeg en gang hadde den. Hva virueset het vet jeg ikke, men alle filene forsvant, og telefonenen kom bare opp med forskjellige feilmeldinger hver gang jeg prøvde å starte dem. Et godt tips som mange ganger funker bra er å innstalere programmer du er "noe usikker på" på minnekortet istedet for telefonminne. Da kan du muligens fjerne dem ved å bare formatere kortet, i motsetning til hvis det skulle være i telefonminnet. Programmer som er "cracket" lager også lett tull, da er det somregel bedre å kjøpe dem. Er bare snakk om en hundrelapp eller to for de fleste Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 .jar og .jad kan man også installere på Symbian. Muligens også Windows, det vet jeg ikke no om. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Faktisk en veldig nyttig guide det her! Kjenner flere folk som godtar alle forespørsler via blåtann (når vi er i byen etc) og insisterer på at det ikke kan skje noe.. Uff! Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Du trenger ikke være redd for virus om du følger disse enkle rådene. Sannere ord har vel neppe vært ytret. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hjelper det å formatere mobilen hvis man har fått virus? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hva med å skrive litt om antivirus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg