skifoto Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei ! Kan noen nevne gode filmer med bra surround? Må få testa Bose-anlegget nå som jeg har huset for meg selv;) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Master and Commander har svært bra 5.1 lyd, akvariumscenen i Oppdrag Nemo og tunnelscenen i I,Robot, er bra til å teste suben. Lenke til kommentar
Actionchicken Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Kan nevne noen filmer som bruker effektene godt, det er bla "Kingdom of heaven". Filmen har ett ganske aggresivt lydspor, man merker at dem guffer litt på i kampscenene. Ta feks begynnelsen av filmen hvor Batian har drept sin bror og rømmer til faren, soldatene følger etter han og det oppstår en ganske heftig kampscene. Pilene suser forbi og sitter i brystkassa med ett dunk. "Die Hard 4.0" har også masse heftige actionscener som er verdt å få med seg. Ellers kan jeg nevne "Saving Private Ryan" og "Blood Diamond". Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Så har du jo Star Wars da, samme om du liker filmene eller ikke, men heftig lydspor er det, det kan du ikke nekte for. I de gamle filmene når Milennium Falcon suser forbi blant annet, det er snacks for høyttalere med god dynamikk. Endret 3. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Pearl Harbor filmen leverer god lyd, spesielt i krigssenene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 "Batman: The Dark Knight" er min nye referansefilm når det kommer til lyd og bilde. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) (Flyttet innlegget "De Beste Surround - filmene " til ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...#entry12985699) Endret 2. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg har nå lagt min elsk på Transformers. Og ikke minst armageddon Lenke til kommentar
akle Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 The Condemned har et veldig digg lydspor spesielt bass. Rister i stolene nå det kommer et helikopter kommer flygende hos meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "Batman: the Dark Knight", tunnellscenen, helt klart. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 "Batman: the Dark Knight", tunnellscenen, helt klart. Mm. Scenen der joker sprenger sykehuset er også ganske tøff. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Første scene av Star Wars 3. Transformers (ca midt uti når Ironhide hopper over rakketene fra Devestator) Og ellers resten av filmen Swordfish (noen helt syke sprengnings scener) Matrix (spesiellt 3'ern når robot'ene angriper zion) Master & Commander (fin for å teste dypbassen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Transformers (ca midt uti når Ironhide hopper over rakketene fra Devestator) Og ellers resten av filmen Joda, den scenen er helt rå. Bassen graver seg dypt inn og jeg tror de fleste av surroundkanalene er aktive. Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 We were soldiers, DTS lydsporet er heftig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå