THEengine Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Eg instalerte nettop win 2000.. etter det har det vert et hellvette me sensen muse sensen står på det laveste og er helt sniggel i mouse egenskaper i win + ingen akkselerasjon. me en gang eg skal spille cs stiger sensen skyhøgt som om akkselerasjonen blir satt på eller noe.. sensen i cs står på 1 men fyker runt som en fitte samme sjer me andre programm som forexempel team speak.. jelp! meg da harke spilt cs på 2 veker pga av dette her Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hmm...du har nok lagt inn logitech drivere Slett dem ! logitech drivere kan brenne i helvete ! Bruk de som windows finner Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Logitech drivere kan brenne i helvete ! My kind of man!! 8) Lenke til kommentar
THEengine Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 kossen instalerer eg win driverne da??? Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jupp, driverne til logitech er no dritt. THEengine: ta og slett logitech driverne, etterpå starter du windwos på nytt, og da skal win2k automatisk innstalere de rette driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå