Gå til innhold

PS3 DEMO & PS3 NETT.

Meti9369

Anbefalte innlegg

Hvordan kobler jeg flere datamaskiner til kabelmodemet?

Dette gjør du ved å koble til en router/switch mellom kabelmodem og datamaskiner.

Routeren vil da motta en IP-adresse fra Gets DHCP-server og dele ut lokale IP-adresser til tilkoblete datamaskiner.

Om du har XL eller Xtreme kan du benytte en switch eller hub og koble til inntil 4 datamaskiner som får hver sin IP-adresse fra Gets DHCP-server-

Merk deg at datamaskinene vil dele på båndbredden, så om en datamaskin bruker all båndbredde på f.eks streaming av video, så vil de andre maskinene få redusert hastighet.

Get kundeservice har pr. i dag ikke brukerstøtte på tilkobling og konfigurering av hjemmenetverk.

Se på: http://www.get.no/web/kundesenter/sos/internett om du kanskje finner noe der.. har aldri vært borti bredbånd fra get, eventuelt ringe get og spørre om de har en løsning.

å herregud da funker det ikke uten en router da ??. Æsj så stygt og avansert dette er.. :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Vil minne trådstarter om hva nettiketten sier om overdreven bruk av store bokstaver, som også gjelder for emnetitler. Klikk på lenken for for mer innformasjon om regelen. Vennligst endre emnetittel, så unngår du at moderator stenger tråden.

Ta gjerne kontakt med moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Bump!

Lenke til kommentar

kan faktisk se ut som du må ha en router ja.. må ihvertfall det om du vil ha både ps3 og pc koblet til samtidig.

Du kan faktisk ikkje sette fast ip adresse på PS3'en uten en router, ettersom det er serverene til get som gir ip direkte til pc/PS3. (Hvis eg har skjønt det riktig ihvertfall)

Lenke til kommentar
kan faktisk se ut som du må ha en router ja.. må ihvertfall det om du vil ha både ps3 og pc koblet til samtidig.

Du kan faktisk ikkje sette fast ip adresse på PS3'en uten en router, ettersom det er serverene til get som gir ip direkte til pc/PS3. (Hvis eg har skjønt det riktig ihvertfall)

Ja jeg skifter på PC-en og ps3'n , Den ethernet kablen som er på PC-en tar jeg inn på ps3'en men alt funker til det kommer til internetttilkoblingen .. Dt er en DNS feil?? hva vil det egentlig si??

Lenke til kommentar
Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet.

Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...