Gå til innhold

Nettsidene forsvinner fra loggen i adresselinjen

Jofis

Anbefalte innlegg

Hei:)

Er det noen snille og gode data mennesker som kan være såå grei å hjelpe meg? Jeg skriver sikkert dette på feilt sted, men jeg prøver meg fram.

Hver gang jeg slår av dataen,og tar den på igjen, så forsvinner alle web-sidene fra adresselinjen. Før skjedde ikke dette. Da var alle sidene jeg hadde vært innpå der, selvom jeg hadde dataen av.

Kan noen være så snill å hjelpe meg?:)

På forhånd tak!:)

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et råtips :

Hvis du nylig har installert renseprogrammer kan disse fjerne den loggen som ligger i adresselista. Da kan du sikkert finne den haken du skal fjerne i renseprogrammet.

Et kjempe bra tips, tusen takk :) Men om det hjelper vet jeg ikke. Er ikke på de forskjellige programmene no, men er litt vanskelig for meg, siden min engelsk ikke er så god :p De programmene jeg har er Windows Defender, Ad-Aware SE Personal, AVG 7,5 og CCleaner.

Hva heter adresseliste på engelsk?

Lenke til kommentar

Tipper at CCleaneren bare brukes som den var da du lasta den ned ?

Det er jo en kjempebra renser denne, men den må konfigureres ellers fjerner den også slike ting du bruker.

Jeg har gjort slik :

Gå på valg/avansert og la bare den øverste haken være på.

På valg/cookies kan du føre over de cookiene du trenger, slik at disse ikke slettes når du kjører cleaneren. Særlig der du må logge deg på er viktig å beholde, ellers virker ikke autopålogg. (bank - forum - medlemssider - etc.)

På Register kan alle haker være på.

På Renser kan de ikke det ! Fjern alle hakene først og sett så på disse : Midlertidige internettfiler - cookies - slett index dat.filer og under WinowsExplorer ingen - under System midlertidige filer og under avanser Gammel Prefetchdata.

Disse kan du trygt ha på hele tia.

Windows logfiler kan du ta en gang i måneden eller sjeldnere. De andre under system bare en gang i året.

På Renser har du to faner - velg programfanen og sløyf alle haker under Windows og verktøy.

Så kan jeg anbefale deg denne : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Den stopper utrulig mange cookier fra å innvadere Pc-en din.

Endret av finnipinni
Lenke til kommentar
Tipper at CCleaneren bare brukes som den var da du lasta den ned ?

Det er jo en kjempebra renser denne, men den må konfigureres ellers fjerner den også slike ting du bruker.

Jeg har gjort slik :

Gå på valg/avansert og la bare den øverste haken være på.

På valg/cookies kan du føre over de cookiene du trenger, slik at disse ikke slettes når du kjører cleaneren. Særlig der du må logge deg på er viktig å beholde, ellers virker ikke autopålogg. (bank - forum - medlemssider - etc.)

På Register kan alle haker være på.

På Renser kan de ikke det ! Fjern alle hakene først og sett så på disse : Midlertidige internettfiler - cookies - slett index dat.filer og under WinowsExplorer ingen - under System midlertidige filer og under avanser Gammel Prefetchdata.

Disse kan du trygt ha på hele tia.

Windows logfiler kan du ta en gang i måneden eller sjeldnere. De andre under system bare en gang i året.

På Renser har du to faner - velg programfanen og sløyf alle haker under Windows og verktøy.

Så kan jeg anbefale deg denne : http://www.javacoolsoftware.com/spywareblaster.html

Den stopper utrulig mange cookier fra å innvadere Pc-en din.

Hei igjen!

Tror at det funket no, adresse linjene var ihvertfall der no når jeg tok på dataen. Håper det fortsetter slik, vis ikke ska jeg ta kontakt igjen. Tusen takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...