TOO TRILL Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 HVor liker jenter å bli tatt på? Utenom rompe og pupp. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 finnes ikke noe fasit, det varierer fra jente til jente og du må finne ut av det selv. Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DG - kan gå utifra det ihvertfall (kvinnas eksempel). Varierer selvsagt fra kvinne til kvinne, men dette er punkter hvor jenter er mer følsomme enn ellers på kroppen Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 du kan jo prøve å snakke litt småkinky mens du kysser/føler henne forsiktig over hele kroppen. 5-10 min med dette og hun burde være rimelig klar gåsehud over hele kroppen hennes er et godt tegn på at du gjør det riktig. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nakke\øre er vel et "ømt" punkt hos de fleste jenter sånn som jeg har forstått.. Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nakke\øre er vel et "ømt" punkt hos de fleste jenter sånn som jeg har forstått.. Jepp.. Dette virker i alle fall med min dame Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nakke\øre er vel et "ømt" punkt hos de fleste jenter sånn som jeg har forstått.. Jepp.. Dette virker i alle fall med min dame Ditto Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Og hals! Kyssing på hals er alltid positivt Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Nakke\øre er vel et "ømt" punkt hos de fleste jenter sånn som jeg har forstått.. Ørefikling er bare irriterende for min del =D Nakkefikling funker. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Så og si hele kroppen, vil jeg si. Ihvertfall hvis ting gjøres riktig. Halsen er Kiling og kyssing. Mm. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vær forsiktig med kiling. Personlig blir jeg voldelig om noen kiler meg! Lenke til kommentar
Malinn Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Blir du voldelig om noen kosekiler deg på halsen? Noen av det beste som fins jo Kyssing på hals og nakke er en sikker vinner hos meg ;p Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Halsen, nakken, ryggen, låret, kinnet.. Haha jeg blir også voldelig når noen kiler meg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Blir dere voldelige når noen kosekiler dere og, og ikke sånn "vanlig kiling" ? Kosekiling er jo bare godt. ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg er voldelig generelt. Men typen liker litt smerte Når det går en cm over 'kosekiling' klikker jeg og får panikk.. Jeg begynner å hylgrine når noen tvangskitter meg Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg takler bare ikke når noen pirker på meg. Er mer på det å bli strøket i stedet. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Innsiden av lårene, armene, magen, halsgropen. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Tenkte jeg kunne dele litt kunnskap her. Områder: - Der skallen møter nakken - Halsen - Øreflipp - Undersiden av pupp (ikke selve puppen) - Hender - Baksiden av albuen - Baksiden av kneet - Innsiden av lår - Bak øre finner man en liten grop - Så og si alle område på kroppen hvor det er tynn hud Det finnes også mange forskjellige trykkpunkter på kroppen som kan brukes for å gi en god massage, som vil være en god start på et evt foreplay. Det kommer jo også helt ann på hvordan du tar på jenta på de forskjellige punktene. Vil også slenge inn at sex (hvis det er det du tenkte på) er mer psykisk enn fysisk, hvertfall for jenter. Endret 5. februar 2008 av Pick-Up-Master Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Min ikke-sone er nippelsen! Kanskje det er etter jeg hadde piercing i begge, de har blitt sykt overfølsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg