MrLee Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hvis han ikke holder kontakten på andre måter er det mer grunn til bekymring ja... Jeg sender kanskje ikke SMS, men jeg er meget aktiv ellers. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Mye forskjellige meninger ute og går her. Jeg er gutt, 18 år, og jeg elsker å få meldinger av dama. Jeg blir glad hver gang navnet tikker inn på skjermen. Jeg skulle gjerne sendt sms til henne dagen lang, men for det første koster det penger, og for det andre kan man jo forsåvidt bli litt lei også da, om det blir for mye av det gode. Men et par nattameldinger i løpet av uka, og et par meldinger sånn i ny og ne setter jeg veldig pris på. Sender også en melding avgårde når jeg føler for det. Når jeg har noe på hjertet, eller bare savner henne Snakk med han om det Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hva synes dere gutter/menn om å sende sms'er med jenta deres? Kjæresten min hater det tydeligvis. Hvis ikke jeg skriver til han først kan det faktisk gå 3, 4 dager uten at jeg hører fra han. Jeg synes det er litt trist å få så lite oppmerksomhet. Jeg har selvsagt forsøkt å snakke med han om det, jeg har prøvd alt fra vennlig hinting til å si rett ut at jeg vil ha flere sms'er av han. Null resultat! Ganske patetisk at dette er et problem man skal ha når man er i tyveårene og i et seriøst forhold. Jeg synes han burde bøye seg for ønskene mine om flere meldinger for det koster han ikke spesielt mye tid og penger å sende meg noen hyggelige ord i blant. Hvordan trener jeg han opp til å sende flere meldinger? Jeg husker X-en også var slik. På den tiden var det lite jeg kunne gjøre med det, men hør her: Ved at du jager noen, vil de bare sette mer avstand mellom dere. For å få en person til å jage deg, må du vise deg villig til å "step away". Vis han at du på hvilkensomhelst tidspunkt kan si deg villig til å ikke kontakte han. Det vil få han til å jage deg. For å quote beyonce: I could have another you in a minuteMatter fact, he'll be here in a minute (baby) You must not know 'bout me You must not know 'bout me I can have another you by tomorrow So don't you ever for a second get to thinkin' You're irreplaceable? Se what I'm saying here? Lenke til kommentar
Miss_Page Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) I see, I see. Mange takk for tips folkens! Endret 6. februar 2008 av Miss_Page Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå