Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan trener jeg han til å sende flere sms'er?

Anbefalte innlegg

Hva synes dere gutter/menn om å sende sms'er med jenta deres? Kjæresten min hater det tydeligvis. Hvis ikke jeg skriver til han først kan det faktisk gå 3, 4 dager uten at jeg hører fra han. Jeg synes det er litt trist å få så lite oppmerksomhet. :( Jeg har selvsagt forsøkt å snakke med han om det, jeg har prøvd alt fra vennlig hinting til å si rett ut at jeg vil ha flere sms'er av han. Null resultat!

Ganske patetisk at dette er et problem man skal ha når man er i tyveårene og i et seriøst forhold. Jeg synes han burde bøye seg for ønskene mine om flere meldinger for det koster han ikke spesielt mye tid og penger å sende meg noen hyggelige ord i blant.

Hvordan trener jeg han opp til å sende flere meldinger?

Endret av Miss_Page
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, synes det blir feil å vinkle det inn på å "trene opp" :)

Men, du bør absolutt si i fra om at du har behov for oppmerksomhet. Alle krever sin form for oppmerksomhet, og noen krever mer eller mindre enn andre. Og det bør typen din forstå og vise hensyn til.

Samtidig bør du møte han litt på halveien og. Finn på andre måter å få oppmerksomhet på(som å finne på noe) eller ta iniativet til oppmerksomheten selv.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Eh. Hadde det ikke vært "jævla vanskelig" hadde jeg ikke hatt behøvd å lage en tråd om det.

Som det står i hovedinnlegget: Jeg har snakket med han. Jeg har sagt rett ut igjen og igjen og igjen at jeg vil ha meldinger. Jeg har sagt det så ofte at selv jeg føler det bare blir mas, så nå vil jeg teste andre metoder. Det må da finnes noen litt mer taktiske måter enn vanlig prat!

Men ok, jeg forstår hvorfor de av dere som sitter på diverse taktikker ikke vil røpe dem. :)

Lenke til kommentar

Hadde det samme "problemet" med ex'en min. Endte opp med at jeg ikke sendte meldinger på, tja, en uke elns, så begynte han plutselig å sende litt oftere :)

Sier ikke at det er en god løsning, men som noen tidligere har nevnt, så er ikke alle like aktive på sms-fronten. Hvis du vet at han er glad i deg, så har du sikkert lite å beskymre deg for, du blir kanskje vant til det etterhvert.

Lenke til kommentar

Hater sms. Den skal brukes til korte meldinger med ja/nei spørsmål. Ikke lane dikt eller spørsmål som tar 2-1000 meldinger for å bli ferdig.

Sender nesten aldri meldinger til dama, og hvis jeg gjør det så er det en kort melding med noe jeg trenger på butikken (self bare hvis hu er på vei til butikken da).

Ikke har jeg behov for å snakke med dama hele tiden heller, men vi bor sammen så blir kanskje ikke det samme som deres forhold.

Lenke til kommentar

Jeg var utrolig dårlig på sende meldinger til dama. Nå er vi riktignok ikke sammen lenger, men vi er veldig gode venner å jeg sender mye mer meldinger nå.

Det går faktisk ut på noe så lett som en ny mobil... Jeg takler ikke skrive på taltastaturene, så nå har jeg en HTC Touch med qwerty-tastatur.

Skriver tre ganger så mye meldinger enn før. Kanskje ny mobil vil hjelpe? ;)

Lenke til kommentar

Nåvel. Jeg er gutt, og i mitt tilfelle var det eksen som var elendig på å sende meldinger. Dette bedret seg dog da jeg satte foten ned og krevde at hun skulle si i fra når hun var trygt nede på bakken etter en flytur,tilbake etter en utenlandsreise, m.m.

Det du kan gjøre er å ikke ta kontakt på en stund. Dette gjorde jeg med eksen - og etter noen dager begynte meldingene å tikke inn :) Evt sette foten ned og kreve forandring - still ultimatum. "Ingen meldinger - ingen kos, opp til deg" eller noe i den duren.

Lenke til kommentar

hvis du sender han mld for ofte, får han aldri tid til å savne deg. den forrige exen min var også sånn. mld heeele tiden. egentlig koselig å vite at hun tenkte på meg og var så glad i meg, men blir litt masete i lengden.... dessuten er det litt lett å ta deg for gitt da. og det man tar for gitt setter man gjerne mindre pris på.

vil si at det beste tipset du har fått, er å la være å sende mld en stund, så skal du nok se at du får litt mer oppmerksomhet.

ellers så er det jo som de andre sier, at for noen er sms bare for kjappe beskjeder og sånt.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt trist å få så lite oppmerksomhet. [snip]

Ganske patetisk at dette er et problem man skal ha når man er i tyveårene og i et seriøst forhold.

Ja, ærlig talt. Det er en ting når småunger griner etter oppmerksomhet, men når ei i tyveårene vil ha oppmerksomhet bare for oppmerksomhetens skyld burde det ringe noen varselbjeller.

Hvem vet, kanskje han sitter på et annet forum og spør om hvordan han kan få dama til å slutte å gnåle? :)

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt trist å få så lite oppmerksomhet. [snip]

Ganske patetisk at dette er et problem man skal ha når man er i tyveårene og i et seriøst forhold.

Ja, ærlig talt. Det er en ting når småunger griner etter oppmerksomhet, men når ei i tyveårene vil ha oppmerksomhet bare for oppmerksomhetens skyld burde det ringe noen varselbjeller.

Hvem vet, kanskje han sitter på et annet forum og spør om hvordan han kan få dama til å slutte å gnåle? :)

Haha

Er veldig lite glad i meldinger selv og sender de nesten aldri. Synes ikke det er vits med mindre det er noe direkte jeg lurer på og selv da er det bedre å bare ringe synes jeg. Men er bare meg da :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Du må kanskje bare leve med de slakke meldingsvanene. Hvordan er han med å ringe, og å prate med på msn?

Siste burde han i det minste gidde. Skjønner ikke hvorfor typen kan taste inn et lite "hei" engang når jeg logger på... Morro å se at han heller snakker med andre jenter..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...