91runar Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, har ett problem, jeg setter vifta mi på ca 50-60% (skjermkortet), men når jeg starter ett spill synker den til ca25-30%. Vet noen om en måte å låse vifta på f.eks 50%?? Takk Lenke til kommentar
War Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) RivaTuner Der kan du lese av hastighet, temp og øke hastighet selv. Låse vifta på 50% er ikke smart, så blir GPU 90C og viften får ikke lov til å gå fortere så vil kortet klokke ned. Slå på tempgrafen og fyr opp et spill, om temp er akseptabel og rpm øker med temp så er den vel grei? Om ikke kan du sette viften på 100% manuelt, men det bråker. Endret 2. februar 2008 av War Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, har ett problem, jeg setter vifta mi på ca 50-60% (skjermkortet), men når jeg starter ett spill synker den til ca25-30%.Vet noen om en måte å låse vifta på f.eks 50%?? Takk kan være at du har økt hastigheten i 2d mode og ikke 3d mode. slik at når du starter et spill dvs 3d mode så går den tilbake til orginal hastighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå