fredonor Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg skal skifte ut skjermkortet mitt og har tenkt på et GForce-kort denne gangen fordi jeg har hatt så mye trøbbel med drivere på ATI-kortet jeg har nå. Er det noen som har noen tips. Det brukes til spilling og skal på et DFI LanParty NFII Ultra hovedkort med AMD3200+ prosessor og 2 GB RAM. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg skal skifte ut skjermkortet mitt og har tenkt på et GForce-kort denne gangen fordi jeg har hatt så mye trøbbel med drivere på ATI-kortet jeg har nå. Er det noen som har noen tips. Det brukes til spilling og skal på et DFI LanParty NFII Ultra hovedkort med AMD3200+ prosessor og 2 GB RAM. 7950gt fins vel til agp, og er det beste nvidia har å tilby (med mindre det har kommet noe bra 8-serie uten at jeg har fått det med meg) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Ingen 8-serie til AGP nei, var vel noe med at PCIe->AGP-broen ikke fungerte med denne serien. GeForce 7950GT AGP hos MPX. Ellers er Radeon HD3850 AGP det beste, men dette er jo ATI som du ikke ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå