gunnberg Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei, Jeg er totalt blank på hvordan jeg skal gå fram her, så håper noen kan peke meg i riktig retning. Vi er to stk som deler tilgang til tre bankkontoer. Begge to tar flere ganger daglig ut små summer fra hver konto og investerer de. Resultatet ender opp tilbake på samme konto. Til nå har vi hatt ett enkelt excel ark på google documents, der vi har oppdatert sluttsummen på hver konto hver kveld. Slik har vi holdt oversikt over hvordan vi har gjort det totalt pr dag og hvordan kontoene har utviklet seg. Vi ønsker nå å ta det hele ett steg videre. Jeg ser for meg en databaseløsning der: 1. Person A logger inn. 2. Person A ser hva tidligere saldo var på hver konto og har en boks der han fører inn ny saldo. 3. Både person A og B logger inn flere ganger hver dag og lagrer ny saldo. 4. Dataen lagres og på slutten av dagen trykker man på f.eks en knapp og det lagres data for den dagen. Vi ønsker da å kunne få opp hvor mye hver har tjent/tapt den dagen. Jeg har sittet og fiklet litt med Access med har ikke brukt det på 10-12 år, så får ikke helt til det jeg ønsker. Noen som har et tips eller to? All hjelp settes pris på! -Tony Endret 2. februar 2008 av gunnberg Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ser for meg at dere kan bruke Buxfer, som er en genial side for å holde oversikt over alle økonomiske transaksjoner. Den lager også enkle "kakestykkegrafer" for deg etc. Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ser for meg at dere kan bruke Buxfer, som er en genial side for å holde oversikt over alle økonomiske transaksjoner. Den lager også enkle "kakestykkegrafer" for deg etc. TY. Skal ta en titt senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå