eUnaas Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. men jeg får ingen CD moder til å virke (utenom de som følger med spillet) har veldig lyst å teste doD moden. filmedling: Håper på svar. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Du har vel ikke Cs retail?!? Er det Cs retail du har installert moden på? Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Du har vel ikke Cs retail?!? Er det Cs retail du har installert moden på? Joda jeg har CS Retail. :/ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 problemet ditt er at DoD er en Half-Life mod, ikke en CS retail Mod...sorry mac...det går nok ikke men ikke fortvil, half-life koster vel rundt 100 lappen i disse dager... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 å jeg skjønner. Hvordan kan jeg finne ut om jeg kjøper CS retrail eller ikke? ...hmm Ser de selger noe hos elkjøp nå Half lifte platinium med 4halflife spill. Virker det med den? eller er det retrial da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Half-Life: Generations 3 som pakka heter er et ypperlig valg. Du får Half-Life, Retail CS, Opposing Force Expansion og Blue Shift Expansion. Med andre ord et meget bra kjøp hvis du vurdere å anskaffe deg Half-Life eller Retail CS. Og for å svare på spørsmålet ditt. Ja. Da vil du få DoD til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå