qwerty1234 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Heihei. Kan noen hjelpe meg litt. Jeg har nettopp lastet ned CS3. Jeg la inn brushes, patterns o.l, og når jeg skulle legge meg slo jeg av datamaskinen. I dag, når jeg skulle begynne å lage litt bilder, var alt av det jeg hadde lagt inn borte. Det skjedde det også med photoshop 7.0. Noen som kan hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 vis CS3 å photoshop 7.0 hvar av en tray utgave så kan det hende at du har mange begrensninger Lenke til kommentar
qwerty1234 Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 vis CS3 å photoshop 7.0hvar av en tray utgave så kan det hende at du har mange begrensninger Den ene var tray ja, men har den jo nå, forever, for å si det sånn. Lenke til kommentar
kvase Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 vis CS3 å photoshop 7.0hvar av en tray utgave så kan det hende at du har mange begrensninger Den ene var tray ja, men har den jo nå, forever, for å si det sånn. http://www.9down.com/topic-Adobe/2/ raw ta en titt her kansje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå