Dallasgaume Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei! Jeg streamer medeifiler via mediaplayeren min, og etter oppgraderingen fungerer de fleste filene. Men enkelte avi-filer dukker opp som "korrupt data" når jeg skal spille dem av via ps3. Regner med de har feil codec eller noe. Er det mulig å konventerer filene slik at ps3 klarer å spille dem av? Og hvilket program bruker jeg? Og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Largie Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Du kan prøve å sette opp Tversity, tror den vil transcode de filene som ikke fungerer i fart + at den gir deg utvidet støtte for f.eks h.264 filer Forøvrig er SUPER helt greit for å konvertere til andre formater (evnt andre divx-formater): http://www.afterdawn.com/software/video_so...oders/super.cfm Lenke til kommentar
kdog Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 til h.264/mkv ville jeg brukt mkv2vob. Tar få minutter å konvertere, og gir dolby digital 5.1 dersom dette eksisterer på orginalfilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå