bodilnf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Kroppen vår i tegneserieversjon er god og lærerik underholdning for barn i alle aldre. Les mer Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husker jeg så på disse filmene når jeg var liten, geniale filmer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husker jeg så på disse filmene når jeg var liten, geniale filmer Jeg å , det var fast morgenkos det , men så plutselig forsvant det Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg kjøpte denne for et par dager siden, gode minner Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Sto og vurderte å kjøpe denne når jeg var på posten i dag. Fantastisk mye herlige minner til den serien. Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Skjønner ikke hvorfor sånt ikke vises på barnetv lengre. Må jo være mye bedre enn all den ultra pedagogiske dritten de viser nå om dagen. Lærer ungene om kroppen også. Husker jeg faktisk sto opp tidlig i helgene for å få med meg dette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Husker jeg faktisk sto opp tidlig i helgene for å få med meg dette. Du var ikke alene Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Glimrende serie, og som det blir sagt ovenfor så er det en direkte skam at ikke slike godbiter blir sendt på tv lengre. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Denne serien er jo nesten legendarisk! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Vet ikke om jeg tør å se det igjen, husker at de virusene var skumle! ;D Endret 3. februar 2008 av NorthWave Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Husker jeg faktisk sto opp tidlig i helgene for å få med meg dette. Du var ikke alene Helt klart ikke! Dette må nok kjøpes. Har "Det var en gang et menneske"-boxsetet i hylla allerede Skumle virus! Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Denne serien er episk. Og den burde seriøst vært obligatorisk for alle barn å se Jeg vil faktisk gå så langt som å hevde at den er hele grunnen til at jeg aldri har rørt røyk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg