Vegar m Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Nå fikk jeg til cd romen, men har et siste spørsmål Dette blir veldig forklart i detaljer Før jeg fikk hjelp, så gikk viftene for full guffe når jeg starta pcn, men etter så blei det slik at den går først for full guffe, så justeres det ned automatisk av ett eller anna etter noen få sekunder. MEN, noen ganger så justeres de ikke ned og viftene står på for fullt i flere minutter uten at det skjer noe, og da starter heller ikke pcn, står No siglan på skjermen osv, noen som vet hva dette kommer av og hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har du flyttet cpu vifta over til CPU_FAN uttaket? ASUS har noe QFAN greier i biosene sine som aut. justerer cpu-vifte. Din CPU kjøler har du vel installert zalmans fan-mate til så du kan skru av qfan i bios og sette en for deg passende RPM på cpu vifta med zalman fan-maten. Lenke til kommentar
Vegar m Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ja, har bytta til cpu_dan uttaket, mwn har ikke installert noe til zalman vifta, trenger jeg ikks o.s. for det? (får ikke installert os nå heller fordi "Windows is unabe to find a system volume that meets its criteria"(vista ultimate) nå er vista installert, men den fryser seg fortsatt noen ganger før den booter. Endret 2. februar 2008 av Vegar m Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har trådstarter fått Pc-en i gang? Lenke til kommentar
Vegar m Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Ja, har fått den i gang, men har litt andre problemer som ikke passer i denne delen av forumet, skal lage en ny tråd nå. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=905455 er den nye tråden Endret 2. februar 2008 av Vegar m Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå